افتخاری مطرح کرد؛

تعریف ۷ مهارت برای هر اپراتور برای پاسخگویی به بازنشسته‌ها

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان هزار و ۱۸۱ اپراتور را پوشش می‌دهد و ۷ مهارت برای هر اپراتور تعریف شده است.

تعریف 7 مهارت برای هر اپراتور برای پاسخگویی به بازنشسته‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری، در مراسم رونمایی و بهره برداری از مرکز پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در دوران سالمندی که باید به آن توجه کرد، موضوع توانمندسازی در این دوران است که یکی از شاخصه‌های آن شاخص ارتباط است که کم بودن ارتباط آسیب‌های زیادی را وارد می‌کند.

افتخاری گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباط بازنشستگان با سازمان مربوط به خود هم به آن‌ها کمک میکند تا خدمات را دریافت کنند هم بر کیفیت خدمات صندوق بازنشستگی کشوری تاثیر خواهد داشت، یکی از راه‌هایی که ارتباط را تسریع می‌بخشید ارتباط با تلفن، وب و... است. برای ارتباط وب یک ساختار منسجم طراحی شده است به نام صبا وب و بازنشستگان با مراجعه به این سایت ابعاد مختلف خدمت رسانی را مشاهده می‌کنند همچنین امروز درگاه ارتباطی از طریق تماس افتتاح شد.

وی افزود: این خط تلفنی، تمام فرآیند‌های مربوط به بازنشستگان را پاسخ می‌دهد و صرفا با تماس موضوع رها نمی‌شود تماس به کارشناس مربوطه می‌رسد تا پاسخ را به دست بازنشسته می‌رسانند و این کارشناسان بی توجه به تماس‌های او نیستند اگر در مرحله اول پاسخ داده نشود به مرحله‌های بعدی متصل می‌شود. این مرکز تبدیل به مرکز پاسخگویی به تمام بازنشستگان زیر مجموعه وزارت کار به جز تامین اجتماعی شده است.

رییس صندوق بازنشستگی کشوری افزود: این مرکز پاسخگویی هزار و 181 اپراتور را پوشش می‌دهد و محدودیتی نداریم. پیشنهاد به مرکز ارتباطی وزارت کار دادیم تا در این مرکز به فعالیتشان ادامه دهند.

وی گفت: 128 سرشماره وجود دارد و مانند مراکز تماس‌های دیگر فعالیت می‌کند، 7 مهارت‌ برای هر اپراتور تعریف شده، پذیرش 700 تماس همزمان، برقراری ارتباط بین سرویس‌ها انجام می‌شود. این مرکز با پیش بینی‌های ترافیک تماس و عدم مراجعه حضوری ایجاد شده است. علاوه بر تلفن از طریق وب و ... میتوان ارتباط برقرار کرد.

افتخاری گفت: همچنین امروز مرکز نوآوری را افتتاح کردیم و تمرکز بر موضوعات اجتماعی با هدف خدمت رسانی به جامعه هدف صندوق بازنشستگی کشوری است و استارت آپ‌هایی که میتوانند به بازنشستگان خدمتی را ارائه دهند از آن‌ها حمایت می‌کنیم. علاوه بر حمایت از این شرکت‌های دانش بنیان بازار برای محصولات آن‌ها ایجاد میکنیم تا بازنشستگان از خدمات این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

رییس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از بین 70 گروه شرکت دانش بنیانی که علاقه‌مند بودند 10 گروه شناسایی شوند و خدمتشان به حوزه بازنشستگی نزدیک بود تا تیم‌های استارتاپی را مستقر کنیم و زمانی که نتیجه گرفتند جای خود را به مرکز دیگری می‌دهد.

وی افزود: این اتفاقات می‌تواند پایدار باشد با راه اندازی این سامانه پاسخگویی، شفافیت عملکرد را بالا ببریم و خدماتمان را به بازنشستگان بهتر کنیم و سرویس بهتری را برای بازنشستگان فراهم کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر