به گزارش خبرنگار
حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از این در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی 2500 و به صورت محدود فعالیت میکرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی نفعان و به صورت شبانهروزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است.
از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راهاندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آنها همچون طرحهای رفاهی، وامهای ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و ... ارائه خواهد شد.
مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپها و همه فعالان این حوزه میتوانند از این طریق طرحهای نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.
بیشتر بخوانید
رونمایی از 3 سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی کشوری/ تشریح کارکرد این سامانه از زبان مدیرعامل صندوق
سامانه شفافیت صندوق بازنشستگی فولاد راهاندازی میشود