فروشگاه اینترنتی ویکی دکو، مرکز معتبر فروش کفپوش

یکی دکو مرکز فروش محصولات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، انواع کفپوش و... است و شما قادر خواهید بود تا به سه صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری برای خرید از این فروشگاه اقدام نمایید.

مسلما انتخاب پارکت لمینت و کف پوش مناسب در طراحی دکوراسیون خانه و محیط کار شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. این دو محصول دارای طیف گسترده‌ای در بازار می‌باشند، که شما می‌توانید انواع آن را از فروشگاه اینترنتی ویکی دکو تهیه کنید. ویکی دکو مرکز فروش محصولات دکوراسیون از جمله پارکت لمینت، انواع کفپوش و... است و شما قادر خواهید بود تا به سه صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری برای خرید از این فروشگاه اقدام نمایید. پس نگرانی از بابت راه‌های دسترسی به این فروشگاه وجود ندارد. ما در ادامه به بررسی شرایط خرید انواع کفپوش و پارکت لمینت از فروشگاه ویکی دکو خواهیم پرداخت. اگر شما هم به فکر تغییر دکوراسیون و ایجاد تحول در زندگی خود هستید، فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

راحتی و سرعت در خرید کف پوش از ویکی دکو

کف پوش در ویکی دکو

ویکی دکو یک فروشگاه ایرانی است که شما می‌توانید برای خرید مدل‌های متنوع کف پوش به دو صورت حضوری و غیرحضوری از آن اقدام کنید. اگر نمی‌دانید که کدام یک از مدل‌های کفپوش برای محیط مورد نظر شما بهتر است، می‌توانید از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های منحصربه‌فرد ویکی دکو استفاده کنید. در طی این مشاوره‌ها قادر خواهید بود، به تفاوت میان انواع کفپوش و پارکت لمینت پی ببرید.

گفتنی است که شما می‌توانید از یکی از راه‌های حضوری، تلفنی و اینترنتی، کاربری فضای خود را تعیین کنید. سپس به متراژ کف و محاسبه هزینه‌ها بپردازید.

 در مرحله بعد از ثبت سفارش، کمتر از سه روز زمان نیاز است تا محصول مورد نظرتان به دست شما برسد. فروشگاه ویکی دکو قبل از ارسال مرسوله به محل شما، هماهنگی‌های لازم برای نصب و حضور نصاب را انجام می‌دهد. توجه داشته باشید که هماهنگی جهت ارسال کارشناس برای نصب هر کف پوش از ویکی دکو در کمتر از یک روز کاری طول خواهد کشید. جالب است بدانید:

  • اگر شما کفپوش پی وی سی را سفارش دهید، چسب نیز برای نصب آن ارسال خواهد شد.
  • اگر پارکت لمینت را انتخاب کنید، زیر لایه مورد نیاز جهت نصب ارسال می‌شود.

میتوانید پاسخ سوالات خود را از مجله اینترنتی ویکی دکو پیدا کنید

طبیعی است که سوالات زیادی ذهن شما را درگیر کرده باشد و برای انتخاب محصول مناسب تردید داشته باشید. اما ویکی دکو با راه‌اندازی مجله اینترنتی، در کنار ارائه مشاوره‌های تخصصی، این امکان را به شما می‌دهد که آگاهانه و با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنید. ما در ادامه پاسخ چند سوال متداول در انتخاب محصولات مربوط به کف محیط را بررسی می‌کنیم.

  1. آیا میتوانم برای محیطهای در معرض رطوبت، از پارکت لمینت استفاده کنم؟

برند ویکی دکو تجربه بالایی در زمینه مشاوره، ارسال، نصب و انتخاب پارکت لمینت دارد. برای مثال، اگر شما می‌خواهید بهترین کفپوش را برای دکوراسیون آشپزخانه خود نصب کنید، با مشاوره‌های ویکی دکو متوجه می‌شوید که استفاده از پارکت لمینت برای شما مناسب نیست. پارکت لمینت یک نوع کفپوش است که جنس آن از چوب درختان می‌باشد. به طور معمول، از پارکت برای محیط‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، استفاده نمی‌شود. چرا که پارکت لمینت نسبت به آب مقاوم است، اما ضدآب نیست. در واقع، ضدآب نبودن پارکت لمینت به علت وجود لایه‌ای از جنس فیبر در قسمت زیرین آن می‌باشد.

 

  1. برای سیستم گرمایش از کف، انتخاب پارکت لمینت بهتر است یا کفپوش؟

مجله اینترنتی ویکی دکو مرجع مناسبی برای کسب اطلاعات لازم پیش از خرید هر گونه لوازم دکوراسیون است. شما می‌توانید در قسمت انتهایی مطالب این مجله، سوالات خود را بپرسید. البته ممکن است که سایر افراد قبل از شما، همین دست از سوالات را پرسیده باشند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از اطلاعات درست این مجله در جهت انتخاب مناسب ترین گزینه استفاده کنید.

شما پیش از انتخاب هر کفپوش باید بدانید که کدام یک برای شما، بهترین گزینه است. در مجله اینترنتی ویکی دکو به تفاوت‌های میان پارکت لمینت و کف پوش به طور کامل پرداخته شده است. در جدول تفاوت‌های این دو، درج شده است که جنس کفپوش پی‌وی‌سی نسبت به پارکت لمینت، نرم تر است. چون که برای نصب کف پوش پی‌وی‌سی به چسب نیاز است.

  1. من اجاره نشین هستم، کدام نوع کف پوش را انتخاب کنم؟

شاید این سوال کمی بی‌اهمیت به نظر برسد؛ اما برای بسیاری از افرادی که به انتخاب پارکت لمینت فکر می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. مجله اینترنتی ویکی دکو به بررسی صفر تا صد تفاوت‌ها و شباهت‌های کفپوش و پارکت لمینت پرداخته است. یکی از تفاوت‌های میان این دو، میزان استفاده از آن می‌باشد. کف پوش پارکت لمینت قابلیت استفاده چندین باره دارد. در مقابل، کفپوش پی وی سی را می‌توان تا یک بار آن را نصب نمود؛ جنس ساختار پارکت لمینت از  HDF است.  از طرف دیگری محصول کفپوش پی وی سی ضد آب است و شما می‌توانید آن را با خیالی راحت در آشپزخانه استفاده کنید.

اگر همچنان در انتخاب پارکت لمینت و یا هر کدام از محصولات دکوراسیون مردد بوده و نمی‌دانید که کدام نوع برای شرایط شما مناسب است، می‌توانید از طریق ایمیل مشاوره بگیرید. در قسمت بالایی هر محصول می‌توانید سوالات خود را از طریق ایمیل از ویکی دکو بپرسید. کافی است نام، ایمیل و سوال خود را به صورت آنلاین تایپ کنید. در صورت ارسال سوالات، منتظر پاسخ آن‌ها در ایمیل‌های دریافتی خود باشید.

 

 

با انتخاب ویکی دکو، امکان خرید اقساطی را خواهید داشت!

خرید قسطی از ویکی دکو از سایت لندو

ویکی دکو این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که پرداخت خود را به صورت اقساط انجام دهند. کافی است نوع محصول مورد نظر خود را از منوی ابتدایی سایت پیدا کنید. سپس به لیست موارد درج شده قبل از تصاویر محصولات توجه کنید. بر روی مورد ششم کلیک نمایید تا از امکانات و شرایط خرید اقساطی اطلاعات کسب کنید.

برای ثبت درخواست برای پرداخت اقساط می‌بایست در سایت لندو ثبت نام نمایید. در این مرحله می‌بایست اطلاعات لازم از قبیل اطلاعات فردی، محل سکونت و پرینت گردش حساب خود را وارد نمایید. به نظر می‌رسد این شرایط ایده آل است. پس اگر مبلغ محصولات دکوراسیون خارج از توان مالی شماست، خرید اقساطی از ویکی دکو را از دست ندهید!

در ویکی دکو امکان عکاسی اختصاصی برای شما وجود دارد!

فرض کنید بعد از انتخاب پارکت لمینت، بر روی رنگ دقیق آن دچار تردید هستید. ویکی دکو به این دغدغه شما در حین انتخاب پارکت لمینت و کف پوش هم توجه داشته است. لذا، شما می‌توانید از طریق واتس‌اپ با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. سپس با تصاویر اختصاصی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید رنگ پارکت لمینت مورد نظر خود را مشاهده نمایید.

 

راهنمای خرید اینترنتی از ویکی دکو

راهنمای خرید اینترنتی از ویکی دکو

شما در انتهای این مقاله متوجه شده‌اید که خرید مطمئنی از فروشگاه ویکی دکو خواهید داشت. بنابراین راهنمای خرید اینترنتی می‌تواند سرعت عمل شما را در حین خرید افزایش بدهد. برای مثال، فرض کنید قصد داریم، به صورت مرحله به مرحله برای انتخاب پارکت لمینت آلمانی به ویکی دکو مراجعه کنیم.

  • آدرس اینترنتی https://wikideco.com/ را در مرورگر خود تایپ کنید.
  • در نخستین صفحه از سایت، با ماوس کامپیوتر یا انگشتان خود، روی گزینه پارکت لمینت نگه دارید.
  • بر روی گزینه پارکت لمینت آلمانی کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، انواع پارکت لمینت آلمانی ویکی دکو به صورت اسلایدی نمایش داده می‌شود. در صورت موجود بودن پارکت لمینت مورد نظرتان، روی آن کلیک کنید.
  • برای مثال، پارکت وینئو کد 058LV2 یکی از انواع پارکت لمینت‌های آلمانی است. در قسمت راهنمای خرید، تمامی مراحل برای سفارش درج شده است.
  • حتی اگر شما پس از خرید قادر به نصب پارکت نباشید، کارشناسان حرفه‌ای ویکی دکو، پارکت لمینت انتخابی شما را نصب می‌کنند. به گونه‌ای که شما هیچ گونه نارضایتی پس از نصب، نخواهید داشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان