ماهان شبکه ایرانیان

بیگ زاده: فاصله را با صدر جدول کاهش می‌دهیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی: تیم‌های ته جدولی انگیزه‌های زیادی دارند و چاره‌ای جز گرفتن ۳ امتیاز نداریم

بیگ زاده: فاصله را با صدر جدول کاهش می‌دهیم

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، هاشم بیگ زاده درباره دیدار مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی سختی مقابل ماشین‌سازی داریم. تیم‌های ته جدولی انگیزه‌های زیادی دارند و چاره‌ای جز گرفتن 3 امتیاز نداریم و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم. هواداران هم در این دیدار پس از مدت‌ها در ورزشگاه یادگار امام حاضر می‌شوند و این برای ما بسیار روحیه‌بخش است.

وی درباره پیروزی مقابل پیکان نیز خاطرنشان کرد: ما به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم و فاصله امتیازی در صدر جدول را حفظ کنیم و به‌طور حتم در هفته‌های پیش روی این فاصله را کمتر می‌کنیم تا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسیم.
بیگ زاده اظهار کرد: امیدوارم این روند پیروزی را ادامه دهیم. از هوادارانی که در تهران از تیمشان حمایت کردند تشکر می‌کنیم و خدا را شکر خوشحال به خانه‌هایشان برگشتند. ما در این دیدار موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشد اما مهم‌تر از هر چیزی کسب 3 امتیاز بود که به این مهم دست‌یافتیم. امیدوارم در بازی‌های پیش روی خوش‌شانس‌تر باشیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل شود. خدا را شکر ما روند رو به رشدی طی می‌کنیم و بازی‌های لیگ هم فعلاً تعطیلی ندارد که می‌توانیم با این روند ادامه دهیم و با هوادارانی که داریم فقط برای کسب 2 جام تلاش می‌کنیم و هدفی جز این نداریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان