به صعود خوشبین هستم

کارگرجم: باید ساختار استقلال حفظ شود/ امشب همه بازیکنان کلیدی‎اند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان با یک بازی هدفمند و هوشمندانه می‌توانند امشب در امارات جشن صعود برپا کنند.

کارگرجم: باید ساختار استقلال حفظ شود/ امشب همه بازیکنان کلیدی‎اند

اکبر کارگرجم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار امشب استقلال مقابل العین اظهار داشت: این تیم میزبان است که در این بازی به پیروزی نیاز دارد و باید به آب و آتش بزند. تیم ما باید خونسرد باشد و با حوصله بازی کند و تمرکزش را از دست ندهد. قطع به یقین امشب گل نخوردن باید در اولویت برنامه‌های استقلال قرار داشته باشد. چون با گل نخوردن صعود قطعی می‌شود.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: تصور من این است که منصوریان روش حضور در این بازی‌ها را به خوبی بلد است و می‌داند خواسته‌اش از دقیقه به دقیقه این بازی چیست. من به صعود تیم به مرحله بعدی مسابقات بسیار خوشبین و ا میدوار هستم.

وی در خصوص این که کدام بازیکن استقلال می‌تواند نقش مهم و کلیدی در این بازی داشته باشد گفت: به نظر من در بازی امشب همه بازیکنان کلیدی هستند و همه شان در نوع خود نقش مهمی در این بازی ایفا می کنند و نمی توان بین بازیکنان خط کشی کرد.

پیشکسوت تیم استقلال با توجه به شرایط این تیم در فصل گذشته خاطرنشان ساخت: باشگاه در بعد مدیریت و فنی عملکرد خوبی داشت و باید همین ساختار حفظ شود و تنها تقویت و ترمیم شود. در نقل و انتقالات هم همانطور که سیاست باشگاه ایجاب می‌کند، حفظ مهره های تیم باید در اولویت قرار داشته باشد و بعد از آن به فکر ترمیم در مناطقی باشند که احساس ضعف می شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر