رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی می شوند

اوحدی گفت: تمامی مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه دی و بیمه تکمیلی ایثارگران می‌شوند اقدامات بلند مدت در این حوزه تاثیرات مثبت خود را نشان می‌دهد.

تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی می شوند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه  اجتماعی با بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: تقارن محرم با هفته دولت به ارزش این هفته افزوده است.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی در دولت نشاطی برای احقاق اهداف ایجاد شده است، گفت: اشتغال، مسکن و درمان از مسائل مطرح شده در تفاهم نامه مشترک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و کارگروه‌هایی برای حل این مشکلات طراحی شده و در این زمینه سفر‌های استانی آغاز و تفاهم نامه‌های متعدد ایجاد شده است.

اوحدی با اشاره به اینکه در راستای این تفاهم نامه کمیته‌ای نیز در استان‌ها ایجاد می‌شود، گفت: در این تفاهم نامه به ایجاد اشتغال پایدار و ارائه تسهیلات تاکید شده است.

رئیس بنیاد شهید گفت: با آموزش در این زمینه می‌توان از ظرفیت‌های موجود و شرایط متعدد این تفاهم نامه استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تمامی مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه دی و بیمه تکمیلی ایثارگران می‌شوند اقدامات بلند مدت در این حوزه تاثیرات مثبت خود را نشان می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان