جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

از همه شما دوستانی که عکس های اتاق خواب هاتون را برای چیدانه فرستادید بسیار سپاس گزاریم.در این مطلب می خواهیم به بررسی دکوراسیون ۳ تا از اتاق های شما دوستان بپردازیم.

 از همه شما دوستانی که عکس های اتاق خواب هاتون را برای چیدانه فرستادید بسیار سپاس گزاریم.در این مطلب می خواهیم به بررسی دکوراسیون 3 تا از اتاق های شما دوستان بپردازیم.

در جواب دوستانی که پرسیده بودند چرا اتاق خواب، اگر ما در خواست کرده بودیم از آشپزخانه خود عکس بفرستید عده ای اعتراض می کردند چرا آشپزخانه به همین ترتیب هر فضایی انتخاب می شد قطعا با سلیقه تعدادی از دوستان هم خوانی نداشت. ضمن اینکه در آینده جشنواره های عکس چیدانه برای فضا های دیگر نیز برگزار خواهد شد.

ولی با همه این ها ما برای انتخاب خود دلایلی داشتیم:

اتاق خواب یکی از متداول ترین فضاهایی است که در هر خانه ای وجود دارد.

بیشتر هر فضای دیگری می توانیم سلیقه شخصی خود را در آن اعمال کنیم. اگر فرزند یک خانواده پر جمعیت هستید احتمالا سلیقه شما برای دکوراسیون فضای پذیرایی یا آشپزخانه به اندازه نیم درصد تاثیر خواهد داشت. اگر هم خودتان تصمیم گیرنده اصلی هستید و رنگ مورد علاقه تان قرمز آلبالویی است شاید برای رعایت حال مهمان هایتان هم که شده از اینکه علایقتان را در فضاهای عمومی خانه (نشیمن،سرویس بهداشتی، آشپزخانه و....) به نمایش بگذارید صرف نظر نمایید.اما اتاق خوابتان تنها مکانی است که شما می توانید هر آنچه دوست دارید از اشیایی که یادآور خاطرات تلخ و شیرین است تا ترکیب های رنگی غیر متعارف و. . . را با آسودگی به کار برید.

آخرین مکانی که در طول شبانه روز به آن پناه می برید اتاق خواب است، بنابراین زیبایی و راحتی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در مطلب زیر به بررسی و ارائه پیشنهاد برای دکوراسیون تعدادی از اتاق خواب های شما دوستان عزیز و خوش سلیقه چیدانه می پردازیم.

جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

عکس بالا اتاق خواب دوست خوبمون رویا لطیفی نژاد است که در طراحی اتاق خوابش از سبک معاصر پیروی کرده. آباژور های سفید مینیمال و پاتختی های آینه ای که به صورت متقارن دو طرف تخت به کار رفته جلوه ای منحصر به فرد را در فضا ایجاد کرده است.

رنگ های پاستیلی به کار رفته  فضا را شاد و سرزنده کرده  و علاوه بر آن حس آرامش و راحتی که لازمه هر اتاق خواب است فراهم نموده است.

 

 در دکوراسیون اتاق خواب بالا رنگ های مکمل(سبز-زرد و بنفش) و متشابه (صورتی و بنفش) به طرز هوشمندانه ای در پس زمینه ای سفید به کار گرفته شده و در قاب رنگی دیوار این خوش سلیقگی مجدد به رخ کشیده شده تا چشم بیننده را در اتاق بچرخاند.

رنگ‌هاى مکمل در واقع دارای نوعى تضاد هستند که به‌ هنگام مشاهده همدیگر را طلب مى‌کنند و در کنار هم ایجاد تحرک مى‌کنند. دو رنگ مکمل در کنار هم موجب درخشانى و جلوه یکدیگر هستند. در طبیعت رنگ‌هاى مکمل در کنار هم به زیبایى مشاهده مى‌شوند. چنان‌ که در عکس می بینید، گل بنفش در میان انبوهى از برگ‌هاى سبز و پس زمینه ای از گل های زرد  قرار دارد.

رنگ های متشابه، رنگ هایی هستند که در دایره رنگ در کنار هم قرار دارند. این رنگ ها معمولا با یکدیگر خیلی خوب جور می شوند و صحنه زیبایی را به جا می گذارند و هارمونی ای که به وجود می آورند بسیار دل نواز است. به یاد داشته باشید که به هنگام استفاده از این نوع رنگ ها، کنتراست و تضاد کافی را داشته باشید.

 

جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

این عکس را دوست خوبمون وحید جلاده از اتاق خوابشون فرستادند. در دکوراسیون این اتاق بیش از هر چیز از بافت و طرح استفاده شده. کاغذ دیواری زیبا با تم گل های بهاری و ترکیب رنگی بنفش و سبز در کنار روتختی  که به وضوح جنسیتی ظریف وسطحی براق دارد جلوه ای لطیف و آرام بخش به فضای اتاق خواب داده است.

 

جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

سحر عیوضی عزیز کف پوش های چوبی با تم قهوه ای را برای کف اتاقشان انتخاب کرده اند که انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب است زیرا آنها گرما و دنج بودن را برای ما به ارمغان می آورند. رنگ آبی فیروزه ای علاوه بر آرامشی که دارد در کنارقهوه ای ترکیبی خوشایند ایجاد می کند ولی چیزی که در ترکیب رنگ ها باید به آن خیلی دقت شود حفظ تعادل است و اینکه از هر رنگ چه مقدار و چگونه استفاده شود. استفاده بیش از اندازه از رنگ های قهوه ای و مشکی فضای اتاق را سنگین کرده است. کاربرد یک رنگ سوم کمک زیادی به بازتر شدن فضا خواهد کرد.

 

جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

سحر عزیز اگر این پالت رنگی مورد علاقه توست پیشنهاد می کنم این رنگ ها را در پارچه های طرح دار پیدا کنی و برای دیوارها رنگ روشن تری انتخاب کنی. 

 

جشنواره اتاق خواب های شما در چیدانه

در عکس بالا پالت رنگی قهوه ای - فیروزه ای -سفید در بافت ها و طرح های گوناگون به زیبایی به کار گرفته شده.

در آینده دکوراسیون اتاق خواب های دیگر دوستان چیدانه را نیز بررسی خواهیم کرد و سعی می کنیم پیشنهادات سازنده برای بهتر شدن آن به شما دوستان خوش سلیقه چیدانه ارایه دهیم.

منتظر عکس های اتاق خواب هاتون هستیم.

 

 نوشته شده توسط تحریریه چیدانه

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان