بهترین سدان‌های لوکس با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار! (قسمت اول)

اما در حقیقت برخی از بهترین خودرو‌های لوکس موجود در بازار را می‌توان با قیمتی کمتر از ۴۰,۰۰۰ دلار خریداری نمود.

بهترین سدان‌های لوکس با قیمتی کمتر از 40,000 دلار! (قسمت اول)

در دوره‌ای که قیمت یک سدان خانوادگی سایز متوسط می‌تواند به راحتی به 30,000 دلار برسد فکر خرید خودرویی لوکس با قیمتی نه چندان بالاتر می‌تواند عجیب به نظر برسد.

اما در حقیقت برخی از بهترین خودرو‌های لوکس موجود در بازار را می‌توان با قیمتی کمتر از 40,000 دلار خریداری نمود.

از آنجاییکه تقاضا برای سدان‌ها و شاسی بلند لوکس روند رو به رشدی را شاهد بوده به همان نسبت تعداد گزینه‌های موجود در چنین بازار رقابتی نیز افزایش یافته است.

یکی از گزینه‌های پیش رو خریداران انتخاب برند‌های شناخته شده محسوب می‌شود، حتی سدان‌هایی همچون آئودی A4 و لکسوس ES را نیز می‌توان با چنین بودجه‌ای خریدارای کرد.

اما اگر نگرانی کمتری درباره‌ی برندی که می‌رانید دارید کیا استینگر و جنسیس G70 گزینه‌های مناسبی برای شما خواهند بود که تجهیزات پیش فرض فراوان و یک تجربه‌ی لوکس واقعی را با قیمتی پایین در اختیار شما قرار می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال یک سدان اسپورت معتبر برای پذیرایی از خود هستید یا به دنبال خودرویی با سواری نرم و اتاقی سطح بالا و ساکت هستید گزینه‌های فراوانی پیش روی شما قرار دارند.

به یاد داشته باشید که امتیازات و رتبه بندی‌های ما به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند.

از این رو برای مشاهده‌ی به روزترین اطلاعات به نقد و بررسی مربوط به هر خودرو مراجعه کنید.

در ادامه‌ی این مطلب ما را همراهی کنید تا دریابید کدام خودرو لوکس با بودجه زیر 40,000 دلار بهترین گزینه برای شماست:

لینکولن 2020 MKZ

قیمت: 36,750 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.1

لینکولن MKZ با برخورداری از سواری نرم و ساکت،‌ صندوق عقب بزرگ، و سیستم تعلیقی که بیشتر برای راحتی تنظیم شده تا ارائه‌ی هندلینگی اسپورت، در مقایسه با بسیاری از رقبای خود رویکرد سنتی‌تری را در جهت لوکس بودن اتخاذ کرده است.

این خودرو همچنین یکی از معدود خودرو‌های لوکس سایز متوسطی است که همچنان با قیمتی کمتر از 40,000 دلار عرضه می‌شود.

از جمله امکاناتی که به صورت پیش فرض در مدل MKZ ارائه می‌شود می‌توان به سیستم کنترل اقلیم خودکار دو منطقه‌ای،‌ صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم گرمایشی و قابل تنظیم در ده حالت مختلف، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم اطلاعاتی سرگرمی SYNC 3 به همراه یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، وای فای هات اسپات، و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو اشاره کرد.

مدل پایه‌ی این خودرو به همراه یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 245 اسب بخار قدرت عرضه شده در حالیکه امکان خرید یک موتور شش سیلندر توربو دو قلو با خروجی قدرت 350 اسب بخار (400 اسب بخار در مدل‌های دو دیفرانسیل) نیز وجود خواهد داشت.

با این حال این آپشن موتور قیمت این خودرو را فراتر از مرز 40,000 دلار خواهد برد.

آکورا 2020 TLX

قیمت: 33,000 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.2

آکورا LTX با ارائه‌ی لیست بلندی از امکانات پیش فرض و همچنین شروع قیمت 33,000 دلاری یکی از به صرفه‌ترین خودرو‌های راه یافته به این لیست به شمار می‌رود.

این سدان سایز متوسط به همراه یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با توان تولید 204 اسب بخار قدرت عرضه شده که در کنار آن یک آپشن موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی قدرت 290 اسب بخار نیز به چشم می‌خورد.

این در حالیست که امکان اضافه کردن سیستم سواری دو دیفرانسیل نیز همراه با سیستم پیشرانه‌ی شش سیلندر در نظر گرفته شده است.

امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به دو صفحه نمایش، مونروف، سیستم کنترل اقلیم دو منطقه‌ای، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و مجموعه‌ی AcuraWatch که از امکانات ایمنی فعال تشکیل شده نیز به صورت پیش فرض در این خودرو موجود خواهند بود.

مجموعه‌ی آکورا واچ شامل امکاناتی مانند ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر می‌شود.

نقاط ضعفی همچون استفاده از پلاستیک سخت در داخل اتاق و حس و ظاهر کلی که سطح پایین‌تر از کابین بکار رفته در بسیاری از رقبا به شمار می‌رود، رقابت را برای مدل TLX دشوار ساخته است.

با این همه مدل TLX قیمتی به صرفه و امتیازات ایمنی بالایی را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

لکسوس 2020 IS

قیمت: 38,560 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.5

لکسوس IS با برخورداری نقاط مثبتی همچون اتاقی ساکت و برازنده، سواری کنترل شده و نرم، و امتیازات بسیار خوب در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده، به عنوان خودرویی راحت و شایسته در میان سدان‌های لوکس سایز کوچک شناخته شده است.

این خودرو شاید اسپورت‌ترین گزینه‌ی موجود در بازار نباشد اما با این حال از ویژگی‌های لوکس و پیش فرض فراوانی بهره می‌برد.

این خودرو به صورت پیش فرض به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 241 اسب بخار قدرت مجهز شده که پرفورمنس مورد نیاز شما را فراهم می‌کند.

علاوه بر این یک موتور شش سیلندر نیز به عنوان آپشن در نظر گرفته شده که در بودجه‌ی تعیین شده‌ی ما جای نمی‌گیرد.

از جمله امکانات ایمنی پیش فرض در این خودرو می‌توان به سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.

متاسفانه لکسوس IS با برخورداری از سیستم اطلاعاتی سرگرمی که استفاده از آن راحت نیست عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشته است.

آئودی 2019 A3

قیمت: 32,500 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.7

مدل قدرتمند، جذاب، و مجهز آئودی A3 به عنوان مدل‌های سدان و یا کانورتیبل قابل خرید خواهد بود.

به علاوه این خودرو یکی از ارزان قیمت‌ترین گزینه‌های موجود در این لیست نیز به شمار می‌رود، چرا که هر دو ورژن سدان یا کانورتیبل این خودرو با قیمتی 40,000 دلار قابل خرید خواهند بود.

مدل‌های دیفرانسیل جلو این خودرو به یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 184 اسب بخار قدرت مجهز شده‌اند که از شتابی سرزنده بهره می‌برد، این در حالیست که مدل‌های دو دیفرانسیل این خودرو از یک موتور چهار سیلندر با خروجی قدرت 228 اسب بخار قدرت برخوردار خواهند بود.

سانروف پانورامایی، سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو و سیستم کمکی ترمز امکانات پیش فرض آئودی A3 را تشکیل می‌دهند.

با این حال فضای موجود در صندلی‌های ردیف عقب کوچک بوده صندوق عقب به کار رفته در این خودرو نیز در مقایسه با برخی رقبا کم حجم‌تر برآورد می‌شود.

اگر می‌توانید با نقاط ضعف این خودرو کنار بیایید آئودی A3 ارزش قرار گرفتن در لیست شما را دارد.

آلفا رومئو جولیا 2019

قیمت: 38,545 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.8

اگر به دنبال تعادل میان لوکس بودن و اسپورت بودن هستید آلفا رومئو جولیا گزینه‌ی مورد نظر شماست.

جولیا با برخورداری از نقاط قوتی همچون سیستم هدایت دقیق و واکنش پذیر، هندلینگ چابک، و عملکرد سرزنده‌ی موتور تجربه‌ی لذت بخشی را در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

موتوری که به صورت پیش فرض در این خودرو تعبیه شده یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت 280 اسب بخار می‌باشد که این سدان لوکس سایز کوچک را به خودرویی بسیار سریع تبدیل می‌کند.

علاوه بر این یک آپشن موتور 505 اسب بخار نیز قابل خرید خواهد بود، اما انتخاب این آپشن قیمت این خودرو را فراتر از مرز 40,000 دلار خواهد برد.

مدل پایه‌ی این خودرو در داخل اتاق خود از امکاناتی همچون صندلی‌های چرمی، سیستم کنترل اقلیم دو منطقه‌ای خودکار، و یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی با کاربری آسان به همراه قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو بهره می‌برد.

البته در دیگر رقبای این خودرو شاهد وجود اتاق‌هایی لوکس‌تر از جولیا هستیم و همچنین فضای موجود در صندلی‌های ردیف عقب این خودرو نیز نسبت به برخی مدل‌ها محدود‌تر به شمار می‌رود.

البته این‌ها مواردی هستند که باید پس از رانندگی آزمایشی با این خودرو آن‌ها را سبک سنگین کنید.

ولوو 2020 S60

قیمت: 36,050 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7.9

از جمله نقاط قوت ولوو S60 می‌توان به طراحی داخلی برازنده، جادار و کامل، صندلی‌های راحت، و سواری نرم، و سه آپشن پیشرانه قدرتمند آن اشاره کرد.

این خودرو همچنین به همراه لیست بلندی از امکانات ایمنی و راحتی پیش فرض عرضه می‌شود.

آپشن‌های موتور ارائه شده در این خودرو شامل یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 250 اسب بخار قدرت، نسخه‌ی توربو و سوپر شارژ موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 316 اسب بخار، و یک نسخه‌ی هیبریدی 400 اسب بخاری می شود.

از میان این سه آپشن تنها موتور پایه‌ی این خودرو در بودجه‌ی ما قرار می‌گیرد. رانندگانی که به دنبال هندلینگی جذاب هستند بهتر است به دنبال گزینه‌های خرید دیگر باشند، چرا که مدل S60 بیشتر به منظور ارائه‌ی راحتی طراحی شده تا پرفورمنس.

علاوه بر این در حالیکه سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو در حالت عادی بسیار پر زرق و برق به نظر می‌رسد اما استفاده از آن در جاده می‌تواند امری خسته کننده تلقی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان