فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس است

سردار رحیمی با قدردانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس است.

امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس است

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان با اشاره به اینکه امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر هستند و انجام این مهم، تلکیف و واجبی شرعی است که نباید به دست فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای شرعی و همگانی است که اگر درست و دقیق انجام شود، جامعه از لوث ناهنجاری‌ها پاک خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدام شایسته و مناسب ستوان دوم "حامد بامداد" در مواجهه با زنی که از حجاب مناسبی برخوردار نبود، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... جامعه است و هرگز اجازه نخواهد داد کسی خدشه‌ای به این مهم وارد کند.

رئیس پلیس پایتخت با تأکید بر اینکه رعایت شئونات اسلامی تضمین کننده سلامت جامعه است، عنوان داشت: فرهنگ مبتذل و نخ نمای غرب از جمله تبلیغ برهنگی و... با شکست مواجه شده است و نتایج شوم بسیاری را برای آنان در پی داشته و هدف آنان برای ترویج فرهنگی منحط خود به قهقرا کشیدن جامعه ما است.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و این مهم را برای خود تکلیف و وظیفه‌ای دینی و قانونی می‌دانیم.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر