سردار رحیمی خبر داد؛

مراسم عزاداری محرم امسال با امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

مراسم عزاداری محرم امسال با امنیت کامل برگزار شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، گفت: قیام امام حسین (ع)، اسلام را بیمه کرد و اگر شهادت و قیام آن بزرگوار نبود، بدون شک الان هیچ اثری از اسلام ناب محمدی (ص) نبود.

وی افزود: بحمدالله با تدبیر و تلاش‌های صورت گرفته، عزاداری امسال با رعایت ضوابط و پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا و در کمال نظم و امنیت و بدون هیچ گونه مورد خاصی برگزار شد.

رئیس پلیس پایتخت با قدردانی از هیئات و تکایای عزاداری در همکاری با خادمان خود در نیروی انتظامی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، افزود: در ایام سوگواری و عزای سید و سالار شهیدان، یگان‌های انتظامی، ترافیکی و امدادی حضوری فعال و پر رنگ داشتند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با شروع محرم تمام مقر‌های پلیس پایتخت به نشانه عزا سیاهپوش شده‌اند و شال عزا گردن آویز کارکنان پلیس پایتخت شد، افزود: خدمتگزاری به عاشقان و محبان امام حسین (ع) را برای خود افتخار بزرگی می‌دانیم.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر