گرفتن تست کرونا از دانشجویان دانشگاهبوستون با استفاده از ربات‌ها

تست کرونادانشگاه"بوستون" اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع "کووید-19" در دانشگاه، سلاحی با فناوری بالا را به کار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از یودبلیونیوز، دانشگاه بوستون که چهارمین دانشگاه بزرگ خصوصی آمریکا است، در مبارزه با شیوع کروناویروس در محیط دانشگاه، ربات‌ها را به خدمت گرفته است.

هشت ربات در حال حاضر در حال گرفتن شش هزار تست کرونا در روز در آزمایشگاهی هستند که توسط محققان دانشگاه بوستون ساخته شده و اداره می‌شود.

نتیجه آزمایش‌ها نیز روز بعد تعیین می‌شود."برایان گاریتی"(Brian Garrity) از دانشجویان تازه وارد این دانشگاه گفت: اینکه 24 ساعت پس از آزمایش نتیجه تست ما منفی شود، ما را قادر می‌سازد درس خود و آموزش را ادامه دهیم و این بسیار خوب است.

هم‌اکنون دانشگاه‌های دیگر در آمریکا نیز با استفاده از ربات‌ها از دانشجویان تست کرونا می‌گیرند تا ایمنی آن‌ها را حفظ کنند.

دانشگاه تگزاس در آستین از سه ربات استفاده می‌کند و روزانه صدها تست را به صورت رایگان از دانشجویان دریافت می‌کند.

شرکت "Nephron" نیز به دانشگاه کارولینای جنوبی یک ربات اهدا کرد تا به این دانشگاه کمک کند که از دانشجویان آزمایش‌های بزاق برای تشخیص "کووید-19" گرفته شود.

دانشگاه مریلند نیز از ماه آوریل از ربات‌ها استفاده می‌کند تا نه‌ تنها از دانشگاهیان بلکه از مردم ایالت نیز تست ابتلا به "کووید-19" بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان