خانواده‌ها نسبت به عدم دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن شاد دغدغه دارند

عضو شورای شهر تهران گفت:خانواده‌ها نسبت به عدم دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن شاد دغدغه دارند، انتظار داریم در سرفصل‌های تغییری ایجاد شود.

خانواده‌ها نسبت به عدم دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن شاد دغدغه دارند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در جریان دویست و سی وچهارمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا آغاز سال تحصیلی جدید را به همه هموطنان به‌ویژه دانش‌آموزان و محصلین تبریک عرض می‌کنم. مدیریت شهری تهران سندی را تحت عنوان سند استقبال از مهر حدود 10 سال پیش تهیه کرده است که از اهداف این سند ارتقای سطح خدمات بهداشتی به محصلان تأکید شده است.

مسجدجامعی ادامه داد: همچنین در سایر مواد و بند‌های این سند به مقوله تأمین امکانات بهداشتی در مراکز تحصیلی و آموزشی تأکید شده است به طور مثال در بند‌های دو و سه این سند به این مسئله تاکید شده است که در همین ارتباط هر ساله اعتباری برای تأمین امکانات بهداشتی مورد نظر در مراکز تحصیلی و آموزشی توسط شهرداری لحاظ می‌شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات اشاره شده به صورت متمرکز و بخشی در اختیار شهرداران 22 منطقه است که امسال 34 میلیارد تومان اعتبار برای این بخش به صورت متمرکز دیده شده است.

مسجد جامعی یادآور شد: بنده روز گذشته در چندین مراسم حضور داشتم که خانواده‌ها دغدغه‌هایی را نسبت به شرایط موجود و کمبود امکانات بهداشتی و همچنین عدم دسترسی به فضای مجازی و اپلیکیشن شاد داشتند که در این ارتباط انتظار داریم در سال جاری در ارتباط با سرفصل‌های کمک‌های شهرداری تهران به مدارس تغییری ایجاد شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان