ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

عباسی: در ماجرای تراکتور از هیچ فرد حقیقی یا حقوقی حمایت نمی کنم

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی درباره یکی از مصاحبه‌های خود درباره ادعای مالکیت ناصر شفق و تعبیرها از این مصاحبه ارائه کرد.

عباسی: در ماجرای تراکتور از هیچ فرد حقیقی یا حقوقی حمایت نمی کنم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عباسی چندی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ادعای مالکیت ناصر شفق در باشگاه تراکتورسازی مصاحبه ای انجام داد که این مصاحبه به اشکال مختلف در بعضی از سایتهای خبری بازتاب داشت و سوء تعبیرهایی را مبنی بر حمایت عباسی از شفق ایجاد کرد.

این در حالی است که عباسی با رد این موضوع توضیحاتی درباره مصاحبه قبلی خود ارائه کرد که متن این توضیحات در زیر می آید:

« در مصاحبه سوم خرداد بنده با خبرگزاری مهر و انعکاس آن در تعدادی از سایتها، نحوه نگارش و متوالی بودن صحبتهای اینجانب در ذهن بعضی از مخاطبان ایجاد سو تعبیر و سوء تفاهم کرده است که لازم می دانم توضیحاتی را در این خصوص ارائه نمایم.

اول اینکه در مورد مالکیت باشگاه تراکتورسازی بنده از هیچ فرد و یا افرادی چه حقیقی و حقوقی جانبداری و حمایت نکرده و نمی کنم چون نه قاضی هستم  نه وکیل نه تصمیم گیر. منظور من از مصاحبه قبل فقط این بود که چنانچه مدارک مستند در ارتباط با مالکیت باشگاه وجود دارد، می توان آنرا از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کرد. اینجانب قوه قضاییه نیستم که رای صادر کنم. امیدوارم چنانچه سو تعبیری از صحبتهای بنده صورت گرفته است، تصحیح شود.

مسئله دوم در مورد باشگاه است. به عنوان عضو هیات مدیره باتوجه به مسئولیت قانونی و شرعی که بر عهده دارم در مورد شفاف سازی مسائل مالی باشگاه هشدار دادم که می بایست حسابرسی های لازم از سوی مجمع صورت پذیرد تا در آینده دچار معضلات مضاعف نشویم. چون اعضای هیات مدیره در یک سال گذشته از تمام مسائل بی خبر هستند ولی از نظر قانونی و قانون تجارت مسئول هستند و باید به یک میزان پاسخگو باشند. به خاطر همین مسئله است که باید پیگیر شرایط باشگاه باشیم نه موضوع دیگری.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان