سرهنگ صالحی خبر داد؛

زن خرده فروش مواد افیونی به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) از دستگیری زن ۶۵ ساله‌ای خبر داد که در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت می‌کرد.

زن خرده فروش مواد افیونی به دام افتاد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ایوب صالحی رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه (دوازدهم شهریورماه) شهروندی از اهالی محله امامزاده حسن (ع) به کلانتری 149 مراجعه و از خرده فروشی خانمی 65 ساله در محل سکونتش شکایت کرد.

وی بیان داشت: با دریافت شکایت، ماموران کلانتری 149 بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام شدند و مراقبت‌های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که تعدادی افراد مشکوک به محل سکونت این خانم در تردد هستند، افزود: نتیجه تحقیقات انجم شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.

رئیس کلانتری امام زاده حسن (س) تصریح کرد: تیمی از ماموران کلانتری سیزدهم شهریور ماه به نشانی اعلامی اعزام شد و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفگاه وی 500 گرم هروئین و 15 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر را کشف کردند.

وی تصریح کرد: این خانم 65 ساله به کلانتری منتقل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر این خانم نیز سال گذشته با کشف دو کیلوگرم هروئین راهی زندان شده است.

سرهنگ ایوبی افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضایی معرفی شد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان