دکوراسیون زیبای اتاق کودک تنها با یک چیز خاص!

اتاق کودک: آیا می‌دانستید که در سایت‌های اینترنتی صدها هزار اتاق کودک وجود دارد؟از میان تمامی آن‌ها این ۲۰ اتاق را انتخاب کرده‌ایم تا با آن‌ها به شما نشان دهیم، با این که عناصر طراحی بسیاری در زیبا کردن و کاربردی کردن یک اتاق تاثیر دارند ولی معمولا تنها یک چیز خاص است که آن اتاق را متفاوت می‌کند و حالتی استثنایی به آن می‌بخشد.

اتاق کودک: آیا می‌دانستید که در سایت‌های اینترنتی صدها هزار اتاق کودک وجود دارد؟از میان تمامی آن‌ها این 20 اتاق را انتخاب کرده‌ایم تا با آن‌ها به شما نشان دهیم، با این که عناصر طراحی بسیاری در زیبا کردن و کاربردی کردن یک اتاق تاثیر دارند ولی معمولا تنها یک چیز خاص است که آن اتاق را متفاوت می‌کند و حالتی استثنایی به آن می‌بخشد.

این اتاق‌ها هر کدام یک نشانه خاص در خود دارند که باعث می‌شود فضای اتاق کودک خاص شود.

این تخت کلبه‌مانند که شبیه یک خانه عروسکی است، نقطه مرکزی و شگفت‌انگیز این اتاق خواب است. هر کودکی با دیدن این تختِ جذاب بسیار ذوق زده می‌شوند.

 

برای سقف اتاق کودک یک رنگ هیجان انگیز انتخاب کنید. تغییرات خاص لازم نیست حتما شما را ورشکسته کنند. در واقع بیشتر چیزهایی که در ادامه از آن‌ها حرف خواهیم زد با بودجه‌ای بسیار محدود و کمی تلاش قابل انجام هستند. مثل سقف صورتی رنگی که در بالا دیدید. سقف اتاق مکانی عالی برای ایجاد تغییرات خاص است.

 

یک دیوار که مورد تاکید قرار بگیرد هم همین حالت را دارد. مثل دیوار زردی که در اینجا می‌بینید. این دیوار به طور کامل حالت این اتاق‌خواب را تغییر داده است.

 

 می‌توانید با استفاده از رنگ قرمز تمشکی پررنگ که با طرح هایی از گل تزیین شده است، به دنبال بیشترین تاثیرگذاری ممکن باشید. ترکیب این گل‌ها با رنگ پس‌زمینه و تکرار رنگ سفید کلاسیک آن‌ها روی روتختی بسیار زیبا از آب درآمده. 

 

 می‌توانید سراغ راه‌راه بروید! این دیوار راه‌راه در ترکیب با فرش هندسی روی زمین شاید کمی توی ذوق زننده به نظر برسد، ولی از کی تا به حال اتاق کودک محل ظرافت بوده؟

 

فرش می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. این اتاق را بدون فرش شکلاتی و کرم راه‌راه در آن تصور کنید.

 

یا این اتاق را بدون فرش راه‌راه سفید و قرمزش. چیز جذابی نمی‌شود، نه؟

 

آیا می توانید در این اتاق بین آن تخت‌های خارق‌العاده قدیمی یا آن کاغذدیواری جذابش یکی را انتخاب کنید. هر دو عالی هستند.

 

یکی دیگر از مناطقی که می‌توان در آن با یک تغییر کل اتاق را عوض کرد، تخته بالای تخت است. نمونه‌ای از این کار را در این جا می‌بینید.

 

حتی ساده‌ترین و معمولی‌ترین عنصر هم – وقتی به درستی استفاده شود – می‌تواند یک اتاق را خاص کند. برای مثال رویه مشکی چراغ خواب این اتاق را بردارید و بعد جادوی اتاق از بین می‌رود.

 

در مورد لبه بنفش این پرده هم همین نظر را دارم.

 

و رنگ نارنجی به کار رفته در این اتاق.

 

یا در این اتاق کوسن نارنجی عالی است!

 

چیزی به سادگی رویه تخت می‌تواند باعث خاص شدن یک اتاق شود. برای مثال رویه‌های تخت را در این اتاق خواب ببینید. ترکیب خارق‌العاده‌ای از رنگ و طرح در آن‌ها وجود ندارد؟

 

این اتاق مخصوص دختر کوچولو های دو قلو است و تور های دور تخت فضای رویایی برای پرنسس ها ایجاد کرده است.

 

نظرتان در مورد این آباژور خارق‌العاده چیست؟

 

یا این تخت‌های طنابی چطورید؟ همه بچه‌های فامیل دوست خواهند داشت یک بار سوار این تخت‌ها شوند.

 

و این صندلی قرمز و زیبا را ببینید!

چه بخواهید تا ته خط بروید و تختی مثل داستان‌های کتاب‌ها درست کنید و چه تنها یک رویه مناسب برای چراغ رومیزی انتخاب کنید، اتاقی خلق کنید که تصویری از کودک منحصر به فرد و خاص شما باشد و از آن لذت ببرید. 

برای دیدن عکس های بیشتری از دکوراسیون اتاق کودک به اینجا مراجعه کنید.

منبع: houzz ؛ ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان