آرامش در فضای کار با راه حل های فنگ شویی

فنگ شویی: شاید این ها سوال های شما هم باشد:"من نمی‌دانم که چگونه باید فنگ‌شویی موجود در اتاقک دفتر کارم را تقویت کنم

فنگ شویی: شاید این ها سوال های شما هم باشد:"من نمی‌دانم که چگونه باید فنگ‌شویی موجود در اتاقک دفتر کارم را تقویت کنم. من در این فضا احساس خوبی ندارم و نمی‌توانم هیچ تغییری در آن ایجاد کنم. میز و صندلی‌ها در یک جا ثابت هستند و نمی‌توان آن را به راحتی تغییر داد. چگونه می‌توان فنگ‌شویی یک دفتر کار که اتاقک‌اتاقک است و هیچ نوع آزادی عملی در تغییر مبلمان آن نیست تقویت کرد؟ هم‌چنین، وقتی افراد دیگری در دفتر کار مشغول کار هستند، آیا فنگ‌شویی بد آن‌ها به سمت ما می‌آید؟"

پاسخ: پاسخ سوال دوم شما بله است. هر چیزی که پیرامون شما در دفتر کار وجود دارد می‌تواند بر انرژی شما تاثیر بگذارد.
بنابراین، اگر همکاری که در کنار شما کار می‌کند در قسمت کاری خود دارای فنگ‌شویی بدی باشد، شما از این انرژی منفی تاثیر می‌پذیرید.
تنها کاری که می‌توانید انجام دهید مراقبت از فنگ‌شویی محل کار خود و ایجاد مرزهای مشخص است.
وقتی مجبورید در دفتر کاری که اتاقک‌اتاقک است و نمی‌توان چیدمان آن را تغییر داد کار کنید، باید توجه زیادی به خلق (و حفظ) انرژی مثبت خود در طول روز بکنید.
شاید شما نتوانید محل میز خود را براساس تعالیم فنگ‌شویی تغییر دهید، اما همچنان راه‌های زیادی برای افزایش انرژی محل کار شما وجود دارد.

در این مطلب به 5 نکته اشاره می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید انرژی‌های مثبت را وارد محل کار خود کنید:

1.وجود یک سیستم سازماندهی مشخص در هر دفتر کاری لازم است، به ویژه دفترهای کاری که اتاقک‌اتاقک هستند. تا می‌توانید از ایجاد بی‌نظمی در محل کار خود جلوگیری کنید. وقتی بی‌نظمی‌ها روی هم انباشته شوند، انرژی شما به‌سرعت وارد محدوده فنگ‌شویی بد می‌شود.

2.ببینید که مجاز به وارد کردن چه عناصر انرژی‌بخشی به دفتر کار خود هستید. برخی از عناصر انرژی‌زای فنگ‌شویی برای دفتر کار گیاهان تصویه‌کننده هوا و وسایل با انرژی مانند عکس‌هایی که دارای تصاویری از لحظات شاد هستند و یا دارای رنگ‌های مختلف هستند. 

3.اگر وقتی در میز خود نشسته‌اید پشت‌تان به در است، راهی پیدا کنید که از طریق آن بتوانید ورودی را ببینید. شما این کار را به راحتی با عناصر براق که از فلز ساخته شده‌اند می‌توانید انجام دهید. کافی است این وسیله را در جای درستی قرار دهید.

4.وقتی در میان کامپیوترها و وسایل اداری زیادی قرار دارید باید از کاهش یافتن انرژی شخصی خود جلوگیری کنید. با استفاده از کارهایی که دور از محل کار شما انجام می‌شوند، مانند خوردن چیزی در آشپزخانه یا قدم زدن در فضاهای دیگر دفتر کار، انرژی خود را تجدید کنید.

5.وقتی از فنگ‌شویی به شیوه‌ای دقیق استفاده شود بسیار اثرگذار خواهد بود. وسایل تزئینی زیبا از کامپیوتر خود آویزان کنید و آینه در محل کار خود قرار دهید. سعی کنید با استفاده از وسایل مختلف فضای کار خود را گسترش دهید. البته باید به این وسایل علاقه داشته باشید و در ضمن باید با کلیت فضای دفتر کار شما در هماهنگی باشند.

نکته پایانی این‌که، اگر طراحی دفتر کار شما به‌گونه‌ای بود که به هیچ‌وجه امکان ایجاد یک فضای پرانرژی براساس تعالیم فنگ‌شویی وجود نداشت، سعی کنید فضای خانه خود، به ویژه اتاق‌خواب، را مملو از انرژی‌های مثبت فنگ‌شویی کنید. این کار باعث می‌شود که در فضای زندگی خود انرژی‌های مثبت زیادی دریافت کنید و در نتیجه ساعت‌های کار طولانی در دفتر شما را آزار نمی‌دهد.

به ما بگویید: چگونه می‌توانم در اتاقک دفتر کارم یک فنگ‌شویی خوب ایجاد کنم؟

منبع: fengshui.about ؛ ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان