مسعودی فرید:

تمام فرزندان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین وضعیت بیمه سلامت فرزندان بهزیستی توضیحاتی داد.

تمام فرزندان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره بیمه فرزندان بهزیستی، اظهار کرد: تمام 10 هزار نفر از فرزندان بهزیستی که در مراکز هستند و فرزندانی که در خانواده‌های سببی و نسبی‌شان نگهداری می‌شوند، اما تحت پوشش بهزیستی هستند، تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار دارند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: طی تفاهم نامه‌ای که با بیمه سلامت داشتیم، فرزندانی که هویت‌شان مشخص نیست هم تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند. بعد از آن که اوراق هویتی این فرزندان را تهیه کردیم و شناسنامه این فرزندان صادر شد، این اوراق هویتی به بیمه سلامت داده می‌شود.

وی گفت: تا 18 سالگی فرزندان بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت هستند و اگر مشغول به تحصیل باشند تا 23 سالگی می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

فرید خاطرنشان کرد: اگر هر یک از فرزندان بهزیستی بیمه نیست، می‌تواند به بهزیستی استان یا شهرستان محل زندگی خود مراجعه کند و اگر مشکل در سطح استان یا شهرستان حل نشد، با بهزیستی کشور تماس گرفته و پیگیری‌های لازم برای آن انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان