پنل پیامک انبوه

پنل پیامک انبوه

امروزه تلفن همراه به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است، به طوری که بسیاری از مردم از موبایل خود در بسیاری از شغل ها کمک می گیرند. معمولا افراد، هر روز گوشی خود ‌‌را چک می کنند، که این موضوع فرصت بسیار خوبی را برای صاحبان برخی مشاغل و اصناف ایجاد می کند تا از طریق بازاریابی پیامکی به معرفی برند خود و جلب مشتری برای آن بپردازند؛ این مسئله به خصوص برای کار‌‌آفرینان و سرمایه گذاران تازه کار و مبتدی مفید می باشد. حتی واحدهای صنعتی و شرکت های کوچک با انجام این کار و در طی مدتی کوتاه، پیشرفت چشمگیری را مشاهده خواهند کرد.

پنل پیامک انبوه یک ابزار بسیار توانمند است که می تواند شرایطی را برایتان فراهم آورد تا شما قادر باشید محصول یا خدمات خود را معرفی کرده و یا حتی آن ها را به فروش برسانید. این روش از بازاریابی ایمیلی موثرتر است؛ زیرا طبق آمار 98% از پیامک هایی که برای مردم ارسال می کنید، باز می شوند؛ که این رقم به مراتب از درصد باز شدن پیام های ایمیل (که حدود20% می باشد) بیشتر است. اختلاف این آمار به این دلیل است که بسیاری از مردم هنوز هم از اس ام اس به عنوان یکی از ابزارهای پیام رسان اصلی خود، استفاده می کنند. همین موضوع بازاریابی پیامکی را به یکی از معتبر ترین روش های بازاریابی تبدیل کرده است. به طور کلی پاسخ به یک پیامک زمان بسیار کمتری از پاسخ دادن به یک ایمیل می گیرد، همین طور زحمت کمتری هم دارد. البته پنل پیامکی به غیر از معرفی و فروش، در زمینه ها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی دیگری مانند اطلاع رسانی ها و یا عرضه پیشنهادات ویژه هم دارای کاربرد است.

استفاده از پنل پیامکی اگر با دقت و رعایت بعضی از نکات انجام شود، حتی می تواند موفقیت های بیشتری نیز به دنبال داشته باشد. برای مثال اگر پیامتان کوتاه باشد افراد بیشتری آن را می خوانند و یا اگر نام تجاری خود را در پیامک بیاورید باعث می شود مخاطبان، بیشتر به شما اعتماد کنند. علاوه بر مزایا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی که در بالا ذکر شد، پنل پیامکی روشی مقرون به صرفه هم می باشد و در مقایسه با سایر روش های دیگر مانند تبلیغات در تلویزیون و رادیو، قیمت پنل اس ام اسی بسیار کمتر است.

پنل پیامک انبوه

ارتباط دو سویه فروشنده و مشتری در تجارت از اهمیت فراوانی برخوردار است و استفاده از یک سرویس پنل پیامکی مطمئن، در این امر نقش مهمی ایفا می کند. با پنل پیامکی شما می توانید با مشتری ها و مراجعه کنندگان خود در ارتباط بمانید که این موضوع سبب می شود شما همیشه در گوشه ای از ذهن مخاطبانتان قرار بگیرید و آن ها بیش از پیش برای دریافت خدمات یا کالا به شما مراجعه خواهند کرد.

یکی دیگر مزایای این پنل، سرعت بالای ارسال پیام است؛ شما می توانید با ارسال یک پیامک به چندین نفر، در زمان خیلی کوتاه با تعداد انبوهی از مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

علت برتری این روش نسبت به ایمیل های تبلیغاتی، نبودن مانع بر سر راه ارتباطی است. این در حالی است که بسیاری از ایمیل های بازاریابی به خاطر فیلتر های اسپم به طرف مقابل نمی رسند.

قابلیت شخصی سازی در پنل پیامکی، به مزیت های این شیوه افزوده است. شما با شخصی سازی پیامک ها، گیرنده را بیشتر برای باز کردن و خواندن اس ام اس ها ترغیب می کنید. خیلی از مردم تمایل بیشتری نسبت به پاسخ دادن به پیامک های تبلیغاتی که آن ها را به طور خاص مخاطب قرار داده است، نشان می دهند.

پنل اس ام اسی قابلیت ارسال هدفمند را هم دارد. یعنی شما قادر خواهید بود با وارد کردن اطلاعاتی همچون جنسیت، سن، منطقه، شهر یا استان، مشاغل و اصناف، پیش شماره، و...پیامک های هدفمندی را برای مخاطبان ارسال کنید؛ با انجام این کار می توانید بازخورد‌‌های بیشتری از طریق پیامک ها‌‌یتان داشته باشید. علاوه بر این، توانایی این را هم دارید تا با وارد کردن لیستی از  شماره های مورد نظر، گیرندگان خود را تعیین کنید؛ این قابلیت، شما را از ارسال پیامک های اضافی بی نیاز می کند.

اگر تحت هر شرایطی محصولاتتان را به حراج گذاشته اید، پنل اس ام اسی راهی فوق العاده برای رساندن این خبر به مشتری ها می باشد. حتی اگر تمایل دارید بدانید مردم درباره برند شما چه نظری دارند، یک نظر سنجی طراحی کنید و لینک آن را پیامک کنید. سرویس پیامک انبوه این امکان را به شما می دهد که علاوه بر ارسال پیامک در سطح ملی، در سطح بین المللی هم پیام های متنی خود را ارسال کنید.

اگر سایت شما نیاز به عضویت دارد، می توانید به سادگی از این پنل برای برقراری امنیت در سایت و تایید رمز عبور استفاده کنید.

پنل پیامکی مدیانا اس ام اس، یکی از بهترین و معتبر ترین سرویس های پنل پیامکی در ایران است، این پنل با در نظر گرفتن اسم، سن، جنسیت، شهر، منطقه و ویژگی های دیگر، پیامک های هدفمندی را به مخاطبان شما ارسال می کند که باعث می شود تا بازخورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بسیار بالایی از این شیوه تبلیغات و بازاریابی دریافت کنید. فراموش نکنید که در صورت عدم رضایت از نتایج، این شرکت تا مدت 30 روز پس از فعال سازی، مبلغ پرداختی را به شما بر می گرداند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان