ربیعی: کار خرید ۹ میلیون دز واکسن آنفولانزا انجام شده است

خبرگزاری تسنیم: علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با خبرنگاران با اشاره به جلسه اخیر سران قوا گفت: برخی اختیارات به صورت کامل در اختیار دولت نیست و بنابراین بودن دو قوه دیگر در تصمیم‌گیری‌ها هم موجب تسریع در برون‌رفت از مشکلات و ایجاد هم‌افزایی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: مسائل بازار ارز و بورس و سیاست‌های کاهش نقدینگی و کاهش تورم از مباحث مورد تاکید در این جلسه بود؛ یکی دیگر از مسائل حساسیت‌های منطقه‌ای بود. هر یک از سران قوا بر تعامل بیشتر تاکید کردند و اعلام کردند برای عبور از شرایط سخت امروز و بهبود زندگی مردم باید برنامه‌ریزی‌های صورت بگیرد. ما برگزاری این جلسه را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که حتما از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

سخنگوی دولت هم‌چنین درخصوص اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی بیان کرد: این مصوبه مدت‌ها در دولت مورد بحث بود که باید حقوق این بچه‌ها داده می‌شد و مدت‌ها بود که این مسئله در کش و قوس حقوقی بود. در جلسه اخیر نظر رئیس مجلس هم گرفته شد و آیین نامه آن اصلاح شد و این مصوبه ظرفیت اجرایی خواهد داشت.

ربیهی خاطر نشان کرد: برای خرید 9 میلیون دز واکسن آنفولانزا کار‌ها انجام شده، اما پیش‌بینی می‌کنیم 16 میلیون دز دیگر نیز خریداری شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان