نماز نمی خونم حجاب ندارم اما نه از روى دشمنى و دهن کجى با خدا!

سوال:نماز نمی خونم حجاب ندارم اما نه از روى دشمنى و دهن کجى با خدا! بلکه به خاطر نفس ضعیفم با تمام وجود به خدا اعتقاد دارم ١٤ معصوم و قرآن را قبول دارم و تعصب خاصى هم دارم و همیشه در گرفتارى ها نذر میکنم نمیتونم باور کنم منى که با تمام وجود عاشق خدا هستم واسه نداشتن حجاب و نخواندن نماز فرداى قیامت در جهنم میسوزم؟جواب:ایمان عبارت از اعتقاد قلب ...

سوال:نماز نمی خونم حجاب ندارم اما نه از روى دشمنى و دهن کجى با خدا! بلکه به خاطر نفس ضعیفم با تمام وجود به خدا اعتقاد دارم ١٤ معصوم و قرآن را قبول دارم و تعصب خاصى هم دارم و همیشه در گرفتارى ها نذر میکنم نمیتونم باور کنم منى که با تمام وجود عاشق خدا هستم واسه نداشتن حجاب و نخواندن نماز فرداى قیامت در جهنم میسوزم؟
جواب:ایمان عبارت از اعتقاد قلبی و اقرار زبانی و التزام در عمل است. شما وقتی باور کردید که غذایی مفید است آن را استفاده می کنید چنانکه اگر باور به زیانبار بودن غذایی پیدا کردید از آن اجتناب و دوری خواهید کرد.
همانگونه که به وجود خداوند متعال اعتقاد و باور دارید باید به انجام تکالیف شرعی نیز باور داشته باشید، خدای مهربان هرگز بی دلیل بنده ای را مجازات نمی کند، زیرا عدالت خداوند اقتضاء می کند به نیکوکاران پاداش و گنهکاران مجازات شوند.
بدانید انسان دشمن عنود و کینه توزی به نام شیطان دارد که می خواهد انسانها را از بندگی و عبودیت خدا جدا کند و آنها را مثل خود جهنمی سازد، شیطان سستی و بی حالی و تنبلی را به انسان تلقین می کند و نباید شما به وسوسه های شیطان توجه کنید.
آغوش پرمهر خداوند همیشه روی شما باز است و باید از این فرصت استفاده کنید. خودتان قضاوت کنید آیا سزاوار است در برابر این همه نعمت که خداوند در اختیار انسان قرار داده است، بنای نافرمانی و ناسازگاری بگذارد. عقل حکم می کند که به شکرانه پرودگار متعال لباس اطاعت و بندگی بپوشید، و بدانید خداوند متعال انبیای الهی و امامان معصوم(ع) را فرستاده است تا انسان را از گمراهی نجات دهد و به سمت سعادت و خوشبختی دعوت نماید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان