کشف بیش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از ۲۵۰ هزار عدد انواع ماسک و دستگیری ۱۱ محتکر طی دو هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.

کشف بیش از 250 هزار عدد انواع ماسک در کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمدرضا مقیمی اظهارکرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلال گران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در ادامه گفت: طی دو هفته گذشته (5 تا 22 شهریورماه) ماموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبار‌ها بیش از 250 هزار عدد انواع ماسک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ماسک‌های مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، اظهارکرد: طی این مدت، 11 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی در پایان با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم خواست که در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

بیشتر بخوانید

کشف ماسک‌های غیر بهداشتی از کارگاه خیاطی واقع در پاکدشت

35 هزار عدد ماسک احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان