کرونا در ایران/۲۸۱۵ بیمار جدید و ۱۷۶ قربانی در یک‌شبانه‌روز

استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 413 هزار و 149 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 176 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 23 هزار و 808 نفر رسیده است.

«سیما سادات لاری» روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز 27 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 815 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 628 نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،  مجموع بیماران کووید19 در کشور به 413 هزار و 149 نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 176 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 23 هزار و 808 نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون 353 هزار و 848 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین 3848 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری بیان کرد: تاکنون سه میلیون و 667 هزار و 551 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان