پایان شوی سعادتمند با استراماچونی/پیام اینستاگرامی مرد ایتالیایی چه کسانی را رسوا کرد؟

با پایان یافتن بحث حضور استراماچونی در استقلال حالا مدیران این باشگاه که از کم و کیف عدم حضور این مربی در ایران اطلاع داشتند باید به هواداران این تیم پاسخی شفاف ارائه کنند.

به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی دقایقی پیش با انتشار یک استوری در اینستاگرامش رسما اعلام کرد که هیچ پیشنهادی برای بازگشت به وی نشده و البته در این متن اشاره کرد که به احساسات هواداران استقلال احترام می گذارد، تا شایعات بازگشت مربی محبوب ایتالیایی به استقلال به پیان برسد اما در این بین تناقض‌هایی توسط مدیران استقلال صورت گرفت که نیازمند پاسخگویی شفاف به هواداران این تیم است.

بیشتر بخوانید:

استوری خشمگینانه استراماچونی

در متن منتشره توسط استراماچونی شفاف اعلام شده هیچ پیشنهادی به وی صورت نگرفته است. بهتر است مدیران استقلال در این زمینه توضیح بدهند در این زمینه با چه کسی صحبت کرده‌اند؟

اگر آنها با مدیر برنامه این مربی صحبت کرده‌اند که پاستورلو هفته پیش رسما در صفحه اینستاگرامش نوشت:«در شرایط کنونی باشگاه استقلال هیچ اقدام ملموسی را برای بازگرداندن استراماچونی انجام نداده است. شایان ذکر است که پرونده درگیری طرفین هنوز در فیفا در جریان است. به دلیل سری بودن این پرونده، بهتر است بیشتر از این درباره این موضوع سخن گفته نشود.استقلال در آستانه حضور در رقابت حساس در لیگ قهرمانان آسیا 2020 است. نباید در این شرایط تیم و هواداران محبوب را با مطرح کردن پیش بینی‌های نامناسب درباره بازگشت استراماچونی، امیدوار کرد.» 

وقتی مدیر برنامه و خود مربی اشاره می‌کنند اقدامی برای بازگشت وی صورت نگرفته و خود سرمربی از پیشنهاد ابراز بی‌اطلاعی می‌کند باید مشخص شود مدیران استقلال با چه کسانی مذاکره کرده‌اند؟ 

بیشتر بخوانید:

استرا بر نمی‌گردد، از استقلال حمایت کنید

از طرفی مسئولان استقلال از طریق ارتباطات خاص خود مدعی هستند با این مربی مذاکره کرده‌اند اما آیا آنها پاسخ خود را از استوری دقایق قبل استراماچونی دریافت کرده اند یا همچنان هواداران استقلال بازیچه هستند؟ به نظر می‌رسد در این بین افرادی که نقش مهمی در حضور و جدایی استراماچونی از استقلال داشتند باز هم ناکام ماندند و تنها هواداران این تیم بودند که هر روز با تجمع و ابراز نگرانی برای هدایت تیمشان سرخورده شدند.

بیشتر بخوانید:

سنگ بزرگ استراماچونی جلوی پای استقلال

شوی بازگشت استراماچونی که یک ماه خواب و خوراک را از هواداران استقلال گرفته بود این بار توسط مدیرانی که سرمربی قبلی را هم قربانی کرده و یک جام را مشترکا از این تیم گرفتند، امشب در شرایطی فاجعه بار به بدترین شکل و با پایانی تلخ به پایان رسید اما باید دید مدیرعامل باشگاه استقلال که جرقه بازگشت این مربی را زد و محکم پای آن ایستاد حالا چه پاسخی به هواداران این تیم خواهد داد؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان