آقای بازیگر: حالم خوب است و رو به قبله نیستم +عکس و فیلم

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: برخی از رسانه‌ها درباره وضعیت جسمی بنده اغراق کرده‌اند.

خبرگزاری ایلنا: مهران رجبی با اشاره به مساعد بودن حال خود برخلاف برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی، گفت: چند روزی است که در بیمارستانی در زنجان بستری هستم و به حمد الهی حالم خوب است.

بازیگر سرشناس کشور با اشاره به اینکه من کمتر به دکتر مراجعه می‌کنم و حتی اگر یک شب تا صبح هم از درد دندان رنج بکشم دندانپزشک نمی‌روم، تصریح کرد: احساس کسالت داشتم برای همین مراجعه کردم و گفتند که 5 درصد درگیر کرونا هستم و امروز هم یک سی تی اسکن جدید گرفته شد که هنوز نگفتند چه قدر درگیری دارم.

آقای بازیگر: حالم خوب است و رو به قبله نیستم

وی، با بیان اینکه با نظر پزشکان در حال حاضر مبتلا به کرونا ویروس هستم، تصریح کرد: شش شب است که در بیمارستان بستری هستم و از همه خدمات پزشکان و مسئولان هم تشکر می‌کنم.

بازیگر شناخته شده کشورمان که برای بازی در سریال شهید شهریاری در زنجان به سر می‌برد، ضمن گلایه در مورد خبر‌های منتشر شده در مورد خود، گفت: متاسفانه در مورد شرایط من اغراق شد و من گلایه دارم از آن‌ها چرا که نوشته‌اند که رو به قبله هستم؛ نه به هیچ وجه این طور نیست.

رجبی در مورد اینکه نوشته شده حالم بسیار خراب است و مردم برایم دعا کنند، تصریح کرد: بله مردم دعا کنند و ان شاالله حالم بهتر از این شود و این به این معنی نیست که وضعیت من خراب است.

وی، در پایان سخنان خود، با بیان اینکه راه می‌روم و رو به بهبود هستم و شرایط خوبی دارم و متاسفانه برخی با اخبار نادرست مردم را نگران کردند، تصریح کرد: نگران نیستم و تشکر می‌کنم از همه دوستان که در چند روز به دلیل برخی اخبار نگران شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان