سردار گودرزی مطرح کرد؛

نقش موثر نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس علاوه بر نبرد با دشمن بعثی، در اجرای وظایف محوله به خوبی ایفای نقش کرد.

نقش موثر نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس علاوه بر نبرد با دشمن بعثی، در عقبه جنگ وظیفه حراست از شهروندان را بر عهده داشت و در اجرای وظایف محوله به خوبی ایفای نقش کرد.

وی افزود: در فاصله بین انقلاب تا شروع جنگ تحمیلی، گروهک‌هایی همچون خلق عرب و گروهک پیکار و منافقین فعال بودند که این گروهک‌ها در ارتباطی که با کشور عراق داشتند، اخبار و اطلاعات مربوط به کشور را به عراق ارسال و در حقیقت به نفع عراق جاسوسی و از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، شهادت و ایثارگری را سر لوحه کار خود قرار دادند و با تکیه بر فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری "مدظله العالی" توانستند، در برابر ابر قدرت‌های دنیا بایستند و پیروز شوند.

سردار گودرزی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب عاشورا و قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: هدف از قیام امام حسین (ع) زنده نگه داشتن اسلام ناب و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بود، امروز این رسالت مهم و خطیر بر عهده نیروی انتظامی است.

وی یگان‌های امداد را دست محکم و مقتدر نیروی انتظامی توصیف و خاطرنشان کرد: شما غیورمردان نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی هستید و امیدوارم خداوند توفیق خدمتگزاری به شما اعطاء کند و بیش از پیش در تأمین امنیت تهران بزرگ موفق باشید.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان