رسوایی کتک زدن و بازداشت مهمان توسط عوامل شبکه من و تو +عکس و فیلم

این مهمان در ویدیویی زنده مدعی شده که در جریان ضبط برنامه توسط عوامل برنامه مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته است.

به گزارش سرویس سیاست مشرق، چندی قبل یکی از قسمت‌های برنامه «رو به رو» در شبکه «من و تو»(وابسته به فرقه ضاله بهاییت)، به واسطه اظهارات یکی از مهمانان برنامه(که با روح ضدایرانی حاکم بر این شبکه و مهمانان آن آشکارا متفاوت بود) جنجالی شد و مورد توجه قرار گرفت.

در این برنامه، «فربد طلایی»(پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل از دانشگاه ردینگ انگلستان)، در برابر مجری و سه مهمان دیگر برنامه که همگی دیدگاه‌هاید غلیظ ضدایرانی داشتند، به دفاع از هستی و امنیت ایران در برابر ویرانی‌طلبان و طرفداران تحریم و حمله نظامی پرداخت.

فربد طلایی

حالا اما فربد طلایی در توئیتر اعلام کرده که در جریان ضبط یک قسمت دیگر از همین برنامه، از سوی کیوان عباسی(مدیر بهایی این شبکه) و فردی به نام «همن سیدی»(از تجزیه‌طلبان حاضر در این شبکه) مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و می خواهند او را تحویل پلیس دهند!

این ماجرا، بار دیگر نقاب دروغین شعارهایی چون «دمکراسی»، «آزادی بیان» و «حقوق شهروندی» را در شبکه‌هایی چون «من و تو» را، که در واقع بوق‌های تبلیغاتی ویرانی‌طلبان و دشمنان تمایمت ارضی ایران و کلیت ملت مسلمان ایران هستند، آشکار کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این، بارها گزارش‌هایی درباره ساختار امنیتی شبکه «من و تو» و پیوندهای عمیق آن با حکومت انگلستان و سرویس‌های امنیتی این کشور منتشر شد. از جمله، برخی مهمانان برنامه «استیج»، سه چهارسال قبل درباره این که ساختمان «من و تو» در واقع یک نوع قلعه امنیتی است که ورود و خروج ان هیچ شباهتی به یک «رسانه» ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان