ماهان شبکه ایرانیان

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و سوم تا سی ام اردیبهشت)

طالع بینی هفتگی عشق شما را از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه تان دارند مطلع می کند و این امکان را می دهد اتفاقات و رویدادهای آینده را از طریق ستارگان ببینید.

طالع بینی هفتگی عشق (بیست و سوم تا سی ام اردیبهشت)

طالع بینی هفتگی عشق شما را از پیامدهایی که سیارات در زندگی عاشقانه تان دارند مطلع می کند و این امکان را می دهد اتفاقات و رویدادهای آینده را از طریق ستارگان ببینید.

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته از صمیمیت و رضایت احساسی در رابطه تان برخوردار خواهید بود درست مثل این که چیزی در درون شما جرقه زده و شما را آماده یک زندگی عاشقانه و آرام کرده است.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

این هفته برای شما زمان پیشرفت در روابط تان است. ماه کامل در طالع شما باعث می شود پیمانی که با هم بسته اید را مستحکم کنید. هر دو احساس می کنید نیرویی در درونتان وجود دارد که می توانید با تکیه بر آن یک زندگی و رابطه مستحکم و پایدار داشته باشید.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

این هفته کارهایی که انجام می دهید برای رئیس تان کمی گیج کننده است اما همسرتان شما را تحسین می کند. سیاره مریخ و نپتون در بالاترین قسمت جدول طالع شما در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و منجر به اختلاف نظرهایی در زمینه مسائل شغلی و حرفه ای شما می شود. روز جمعه در بخش روابط عاشقانه طالع تان مریخ در بهترین زاویه نسبت به مشتری (سیاره پیشرفت و کامیابی) قرار می گیرد. هر چه محبوب می گوید انجام دهید غیرممکن است که بخواهد شما را به جهت نادرستی هدایت کند.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

این هفته، هفته رمانتیکی برای شماست. ماه کامل در بخش عشق واقعی جدول شما قرار گرفته و به قلبتان کمک می کند تا تکامل واقعی را تجربه کند. اگر مدتی است که با فردی در مرحله آشنایی هستید به او علاقمند می شوید و عشق واقعی را تجربه می کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

این هفته شما و همسرتان فرصت خوبی برای رسیدگی به مسائل خانوادگی دارید. این مسائل لزوما منفی نیستند اما باعث می شوند مسائلی که در آن ها آسیب پذیر هستید را رها کنید. آنچه مهم است این است که می توانید با تکیه به یکدیگر همراه هم باشید.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

سیاره حاکم بر طالع شما سیاره عطارد است و به لطف این سیاره به جایگاه محکمی در رابطه تان می رسید. به علاوه ماه کامل در بخش پیام های عاشقانه جدول شما به شما این قدرت را می دهد که راحت تر بتوانید درباره مسائلی که مدت ها بود به زبان نمی آوردید با همسرتان صحبت کنید. در نتیجه بهترین موقعیت را در روابط عاشقانه تان خواهید داشت.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

اگر در رابطه ما مسائل مالی و فرصت های شغلی نگران هستید بهتر است با همسرتان در این رابطه صحبت کرده و از او راه حل بخواهید. او به شما کمک می کند که مدرک و یا مجوز لازم برای حرفه تان را بدست بیاورید. همسرتان با راهنمایی هایش به خاطرتان می آورد که چقدر با ارزش و پر انرژی هستید.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

ماه کامل در نشانه شما باعث می شود آمادگی لازم برای ابراز احساس در رابطه تان داشته باشید و آن احساسی که مدت ها بود مخفی می کردید بروز دهید. به آن اعتماد کنید زیرا به زندگی عاشقانه شخصی تان کمک خواهد کرد.  مراقب مسائل مالی مشترک تان با محبوب باشید. ممکن است کمی ولخرجی کنید یا تصمیم نادرستی در رابطه با پولی که دارید بگیرید.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

مریخ در بخش روابط عاشقانه شما در حال حرکت است و به رابطه شما فرصتی برای پیشرفت می دهد. این هفته مریخ با کمی انرژی منفی در مقابل نپتون در بخش خانواده طالعتان قرار می گیرد و باعث می شود احساس کنید همسرتان نمی تواند به خوبی مسائل خانوادگی را مدیریت کند. اما خوشبختانه مریخ در روز جمعه در یک زاویه حمایتی نسبت به مشتری قرار می گیرد و باعث می شود از اهداف و رویاهای یکدیگر حمایت کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این هفته آرامش و تسلی خاطر را در میان دوستان تان جستجو می کنید و با یکی از دوستان قابل اعتمادتان درباره مسائل زناشویی خود صحبت می کنید و از او کمک می خواهید. برای  رفع مشکل و آسیب روحی که دیده اید در کلاس های درمان گروهی شرکت می کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

مریخ در بخش روابط عاشقانه شما پرسه می زند و به زندگی عاشقانه شما گرما می بخشد. این هفته کمی آشفتگی به زندگی شما وارد شده بنابراین باید بدانید که چگونه مسائل را به جهت درستی هدایت کنید. مریخ در مقابل نپتون قرار می گیرد و باعث می شود نتوانید در مسائل مالی و احساسی قضاوت درستی داشته باشید. اما خوشبختانه در روز جمعه مریخ در زاویه مناسبی نسبت به مشتری قرار می گیرد و رابطه معنوی لذت بخشی را با محبوب تجربه خواهید کرد.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

این هفته برای یک سفر لذت بخش با محبوب برنامه ریزی می کنید و به یک سفر رویایی می روید. یکی دیگر از اتفاقات خوبی که در طالع شما پیش بینی شده دستیابی به یک پیشرفت بسیار غیر منتظره است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان