رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

برنامه پلیس راهور تهران بزرگ برای ورزش کارکنان

سردار حمیدی درباره مهم بودن امر ورزش برای کارکنان پلیس راهور توضیحاتی داد.

برنامه پلیس راهور تهران بزرگ برای ورزش کارکنان

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورزش کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین مشاغل، شغل پلیس راهنمایی و رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: همکارانمان برای اینکه بتوانند وظایف و ماموریت‌های خودشان را انجام دهند، ساعت‌ها باید بایستند و به رفع امورات ترافیکی بپردازند.

او گفت: همکاران باید آستانه تحمل بالایی داشته باشند تا خیلی از چالش‌هایی که ممکن است برایشان درحین خدمت رخ دهد را مدیریت کنند.

سردار حمیدی بیان کرد: تمام این موضوعات مستلزم این است که افراد آمادگی جسمانی بالایی داشته باشند و پلیس راهنمایی و رانندگی نیزهمیشه از گذشته برای حفظ آمادگی جسمانی کارکنان خود برنامه‌هایی داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ما هم در همین مسیر برنامه کوهنوردی را برای همکاران اجرا می‌کنیم گفت:علاوه بر برنامه کوهنوردی، باشگاه‌های ورزشی موجود در اطراف مناطق راهنمایی تهران بزرگ نیز هماهنگ شده‌اند تا همکاران بتوانند در ساعات فراغت از این موضوع استفاده کنند و آمادگی جسمانی خود را به حداقل ممکن برسانند.

او ادامه داد: این موضوع پیش بینی شده تا انشالله بتوانیم با بدنی سالم، فکری سالم و... خدمات سالم‌تر به مردم ارائه دهیم.

برنامه پلیس راهور تهران بزرگ برای ورزش کارکنان

سردار حمیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر استقبال کارکنان پلیس راهور در راستای ورزش گفت: خود کارکنان راهور نیز استقبال خوبی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید؛


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بیان کرد: همکاران استقبال خوبی برای امر ورزش دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان