رحمان زاده خبر داد؛

نصب ۳۵ شیر هیدرانت آتش نشانی در بافت فرسوده منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ تهران از نصب ۳۵ شیر هیدرانت آتش نشانی در بافت فرسوده این منطقه خبر داد.

نصب 35 شیر هیدرانت آتش نشانی در بافت فرسوده منطقه 13

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 تهران با بیان اینکه 35 مورد شیر هیدرانت آتش نشانی با هماهنگی سازمان آتش نشانی و به منظور تسریع در آبگیری خودرو‌های آتش‌نشانی و جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام وقوع حادثه آتش‌سوزی در محلات اسدی، صفا و زاهد گیلانی نصب شده است، اظهار کرد: در نظر داریم، حدود 50 نقطه حساس و مهم دیگر را با توجه به انجام طرح‌های مطالعاتی و معیار‌های مورد نظر سازمان آتش نشانی تجهیز کنیم.

وی افزود: با توجه به عدم امکان استقرار ایستگاه و امکانات و تجهیزات در برخی نقاط حساس و پر جمعیت، این شیر‌های آتش‌نشانی به منزله استقرار دائم خودرو اطفایی بوده که از لحاظ انجام کار نیرو‌های امدادی آتش‌نشانی در زمان وقوع حوادث و اقدام به‌موقع جهت حفظ جان و مال شهروندان حاضر در این نقاط، بسیار مؤثر است.

شهردار منطقه 13 تهران ادامه داد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته، شیر‌های جدید بر اساس وسعت و تراکم جمعیت، جانمایی و نصب خواهد شد.

گفتنی است، شیر‌های ایستاده آتش‌نشانی در مسیر پر فشار شبکه اصلی آب شهری برای تأمین آب خودرو‌های آتش‌نشانی و استفاده مستقیم در صورت نزدیک بودن محل حریق نصب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان