دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر محله نظام آباد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری سه نفر از توزیع کنندگان و عاملان اصلی فروش مواد مخدر در شرق تهران خبر داد.

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر محله نظام آباد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اعلام کرد: در پی شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن در محله نظام آباد مبنی بر فعالیت مشکوک یکی از اهالی محل، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت خبر و چگونگی عملکرد مظنوین پرونده به هویت های"عزت، ابراهیم و آرمان" برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی‌های قضائی اکیپی از ماموران پایگاه یکم مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن دستگیر هر سه متهم در بازرسی از مخفیگاه آنان 10 کیلو تریاک، شیره تریاک و سوخته کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی‌های تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان