رپرتاژ آگهی

کدام روغن‌های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است؟

مو از مهمترین ویژگی‌های زیبایی هر فرد است که علاوه بر زیبایی حتی در اعتماد به نفس شخص نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. هر زمان که احساس کردید موهایتان زیبایی سابق را ندارد و در حال آسیب دیدن است حتما در اسرع وقت برای درمان آن اقدام کنید. در این زمان روغن‌های گیاهی اصل که از دانه‌های روغنی گرفته شده از بهترین کمک‌کننده‌ها هستند که در یک دوره مشخص بهترین نتیجه را به شما می‌دهند.

وقتی صحبت از ریزش مو می‌شود ناخودآگاه ذهن‌مان به سمت نوعی بیماری یا یک علت خاص برای ریزش مو می‌گردد و کمتر کسی به فکر استفاده از درمان‌های طبیعی می‌افتد. مخصوصا در این دوره از زندگی که افراد به دلایل مختلف؛ دارای تنش و استرس و اضطراب هستند. اما باید بدانید ریزش مو مشکل شایعی است که هم در مردان و هم در زنان در سنین متفاوت اتفاق می‌افتد و آگاه باشید که با روش‌های طبیعی به راحتی می‌توانید آن را بهبود دهید. استفاده از روغن‌های گیاهی اصل از بهترین راه‌حل‌ها است.

چرب کردن منظم موها روشی مناسب برای زیبا کردن مو و جلوگیری از ریزش آن است. در ادامه چند روغن کارآمد در این‌باره را معرفی خواهیم کرد و نحوه تهیه آن را نیز می‌گوئیم.

کدام روغن‌های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است؟

روغن کرچک

روغن کرچک روغن گیاهی زرد رنگی است که برای افزایش سلامتی در موها بسیار کارآمد و مفید است. این روغن از دانه‌های روغنی غنی‌ از تری‌گلیسرید گرفته می‌شود و هر تار مو را تغذیه و تقویت می‌کند و باعث ضخیم شدن موها نیز می‌شود، از طرفی؛ به رشد مو نیز کمک وافری می‌کند و از ریزش آن به خوبی جلوگیری می‌کند. اگر به صورت منظم از روغن کرچک برای ماساژ پوست سر استفاده کنید می‌تواند مانع از خشکی پوست سرتان شود و آبرسان خوبی هم برای موها باشد.

برای استفاده از این روغن می‌توانید آن را بدون برخورد با ساقه مو به پوست سر و ریشه موهایتان بزنید، سپس بعد از 15 دقیقه آن را بشوئید.

روغن آرگان

این روغن معجزه‌ای است در دنیای روغن‌ها به طلای مایع شهرت دارد. با قطعیت می‌توان گفت روغن آرگان یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای رشد مو است که مانع از وز شدن و ریزش مو نیز می‌شود. ریزش مو از معضلات افراد بسیاری است؛ هم آقا و هم خانم. روغن آرگان علاوه بر کمک به حل این مسئله باعث افزایش رشد موهای جدید نیز می‌شود.

برای استفاده کافیست هنگام خواب با این روغن از پوست سر تا نوک موهایتان را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و بدون پیچیدن موها بخوابید.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا از دانه‌های روغنی جوجوبا گرفته می‌شود و روغن بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود. از بهترین ویژگی‌های این روغن کمک به رشد مو و جلوگیری از ریزش آن است که به سلامت پوست سر و موهای نیز کمک وافری می‌کند. با استفاده از این روغن بینظیر می‌توانید مطمئن باشید موهایتان در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

برای استفاده از این روغن باید آن را با روغن نارگیل و بادام مخلوط کنید و هر روز عصر روی سرتان ماساژ دهید. بعد از مدتی تاثیرش را قطعا حس خواهید کرد. راه دوم این است که آن را روی موهایتان اسپری کنید.

روغن نارگیل

روغن نارگیل یکی دیگر از روغن‌های کاربردی است که مانع از ریزش موهایتان می‌شود. این روغن به دلیل وجود مواد مغذی فراوان و اسیدهای چرب در خودش از بهترین راه‌های بهبود و درمان ریزش مو محسوب می‌شود. از طرفی روغن نارگیل دارای رطوبت بالایی نیز است که می‌تواند به خوبی موهای آسیب‌دیده را آبرسانی کند.

روغن بادام شیرین

بادام به خودی خود دارای چربی‌ها و مواد معدنی مفیدی است. اما باید بدانید روغن بادام تلخ با روغن بادام شیرین کاملا متفاوت است. این روغن یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای قوی کردن و نرم کردن موها است چرا که دانه های روغنی آن حاوی مقدار زیادی ویتامین است که سلامت موها و حتی ناخن‌ها را تضمین می‌کند. روغن بادام شیرین از آن دسته روغن‌هایی است بافت بسیار سبکی دارد به این معنی که به راحتی جذب پوست می‌‌شود از این رو نباید نگران چرب شدن پوست سرتان نباشید. برای استفاده کافی است با کمی از روغن بادام شیرین پایین موهایتان را ماساژ دهید.

روغن هسته انگور

روغن هسته انگور همانطور که از نامش پیداست از هسته انگور گرفته می‌شود. دانه های روغنی این روغن دارای آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های بسیاری است که مانع از ایجاد هورمون‌هایی می‌شود که موجب ریزش مو هستند. برای استفاده کافی است کمی از این روغن را با روغن جوجوبا ترکیب کنید و روی پوست سر بمالید تا بعد از مدتی کوتاه تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

روغن هسته انار

روغن هسته انار از روش پرس کردن دانه‌های روغنی انار به دست می‌آید. این روغن یکی از بهترین روغن‌ها برای پوست و مو است و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی بهداشتی؛ همچون صابون، ژل‌های بهداشتی، روغن‌های ماساژ، مرطوب‌کننده‌ها و محصولات مراقبتی دیگر استفاده می‌شود.

کدام روغن‌های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است؟

خرید روغن های گیاهی اصل

توجه داشته باشید تمامی این روغن‌های گیاهی زمانی می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد که بتوانید از فروشگاه‌های قابل اعتماد، اصل آن را تهیه کنید. روغن باید کامل بکر و خالص، بدون هیچ گونه افزودنی باشد، در غیر این صورت نتیجه دلخواه شما را نخواهد داد.

کدام روغن‌های گیاهی برای جلوگیری از ریزش مو مناسب است؟

عطاری آنلاین ویترین‌فود

عطاری آنلاین ویترین‌فود فروشگاهی جدید با پشتوانه 25 ساله شرکت ایران کلدپرسینگ است که از شرکت‌های پیشرو در ساخت و تولید دستگاه‌های روغن‌کشی در ایران محسوب می‌شود. از مزیت‌های اصلی این عطاری آنلاین می‌توان به قیمت‌های مناسب و کاملا رقابتی‌اش اشاره کرد که نسبت به دیگر رقبا بسیار ایده‌آل و مقرون به صرفه است. عطاری آنلاین ویترین‌فود دارای انواع روغن‌های گیاهی اصل است که تمام مراحل تولید آن زیر نظر کارشناسان و متخصصین خبره این حوزه انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان