از فردا؛

ترخیص خودرو‌ها از طریق دفاتر پلیس+۱۰ صورت می‌گیرد

رییس پلیس راهور فاتب گفت:از فردا ترخیص خودرو‌ها از طریق دفاتر پلیس+۱۰ صورت میگیرد و مالکین به مراکز اجرائیات مراجعه نکنند.

ترخیص خودرو‌ها از طریق دفاتر پلیس+10 صورت می‌گیرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد حسین حمیدی گفت: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آن‌ها توقیف شده برای تحویل خودوری خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجرائیات مراجعه کنند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز پلیس +10 اقدام کنند.

وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مامور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می‌ شود؛ که در این مرحله -متصرف/مالک می‌بایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر – گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می‌ کند.

سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +10 (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجرائیات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف/مالک ارسال می‌شود و درصورتی که پرونده ارسالی از نظر کارشناسان اداره اجرائیات راهور فاتب مورد تایید بوده پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف/مالک ارسال و پس از پرداخت آن به جهت تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه می‌ کند.

سردارحمیدی گفت: ولی اگر مدارک نقص داشته باشد پیامک مراجعه حضوری به اداره اجرائیات راهور برای متصرف/مالک جهت تکمیل مدارک و رفع نقص ارسال تا پس از آن اقدام به ترخیص و تحویل گرفتن وسایله نقیله شود.

وی همچنین اشاره‌ای هم به دلایل عودت مدارک کرد و گفت: لازم به ذکر است حدود 85% از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +10 اقدام می شود و مابقی آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می شود.

بیشتر بخوانید

شروع ترخیص اینترنتی خودرو‌های توقیفی در شهرستان ورامین

جمع آوری ستادهای ترخیص خودرو و اجرای سامانه سپهر راهور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان