مدیرعامل سازمان فضای سبز شهر تهران:

تمامی بوستان‌ها تا سال ۱۴۱۰ باپساب تصفیه شده آبیاری می‌شوند

مختاری گفت: براساس قرار داد‌های منعقد شده تا سال ۱۴۱۰ تمامی بوستان‌ها و فضا‌های سبز با استفاده از پساب تصفیه شده آبیاری می شوند.

تمامی بوستان‌ها تا سال 1410 باپساب تصفیه شده آبیاری می‌شوند

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص هدر دادن آب در بوستان‌ها گفت:چند روز گذشته در پارک ملت تهران یک کارگر در حال آبیاری وشست وشو نامناسب بوده که دیده شده و البته این کار با پساب انجام می‌شده وآب شرب نبوده است.

وی ادامه داد:بعد از این اتفاق تذکر لازم را داده ایم و پیمانکار مربوطه نیز جریمه شد. بخشنامه‌هایی نیز در بحث صرف جویی در آب به مناطق مختلف ارسال شده است. حتی آب خام که از پساب گرفته شده نیز نباید در شست و شو استفاده شود و فقط مخصوص آبیاری فضای سبزاست.

مختاری با بیان اینکه آبیاری در تمام بوستان‌های تهران از طریق آب غیر شرب استفاده می‌شود تصریح کرد:در آبیاری‌ها از آب جاری، قنات، چاه، روان آب و پساب‌ها استفاده می‌شود. براساس قرار داد‌هایی که منعقد شده تا سال 1410 تمامی بوستان‌ها و فضا‌های سبز با استفاده از پساب تصفیه شده آبیاری می شوند.

وی افزود:در پنج سال گذشته کاشت چمن ممنوع بوده و چمن‌هایی که از گذشته در پارک ها کاشته شده بود با استفاده از کاشت درخت و ایجاد سایه سعی در از بین بردن آن‌ها شده است.

گفتنی است صبح امروز یکی از اعضای شهرداری تهران در خصوص هدر دادن آب در زمان آبیاری فضای سبز به شهردار تهران تذکر داده بود.


بیشتر بخوانید؛

  • برخورد با پیمانکاران متخلف در آبیاری فضا‌های سبز حاشیه اتوبان‌ها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان