انصاری:

مهمترین برنامه شهرداری توسعه انرژی پاک و تجدید پذیر است

مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران گفت: توسعه انرژی پاک و تجدید پذیر می تواند موجب ارتقای جایگاه محیط زیستی شهرداری تهران در دنیا شود.

مهمترین برنامه شهرداری توسعه انرژی پاک و تجدید پذیر است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شینا انصاری مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران با بیان اینکه امسال روزجهانی بدون خودرو در حالی برگزار می‌شود که شهر تهران برای دومین سال متوالی به کمپین اروپایی حمل ونقل پاک پیوسته است، گفت: تهران به عنوان یکی از شهر‌های غیر اروپایی در زمینه ترغیب به دوچرخه سواری مورد تقدیر قرار گرفته است.

انصاری ادامه داد:این تغییر نگاه که با حمایت شهردار و مدیران شهری انجام شده بسیار حائز اهمیت است. نکته‌ای دیگر این که  به فصل سرد سال نزدیک می‌شویم و با توجه به اینکه پنجاه درصد از سفر‌های روزانه با خودرو‌های شخصی صورت می‌گیرد، استفاده از دوچرخه و آماده سازی زیر ساخت‌ها می‌تواند به کاهش روز‌های ناسالم کمک کند.

مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: ما تفاهم نامه‌ای در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی با سازمان ملل داریم که آن را انجام می‌دهیم که موجب انتشار کمتر گاز‌های گلخانه‌ای خواهد بود.

وی اظهار کرد:برنامه‌ی دیگر شهرداری توسعه انرژی‌های پاک و تجدید پذیر است که امیدواریم موجب ارتقای جایگاه محیط زیستی شهرداری تهران در دنیا باشد.

بیشتر بخوانید

تصویب کلیات طرح الزام شهرداری به ارائه لایحه سوخت‌های زیستی و بیو روانکار

ایده‌های جالب شهروندان برای مقابله با آلودگی هوا/ نظر شما چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان