روشنفکر: قیمت پراید کهکشانی شده است

خبرگزاری تسنیم: مهدی روشنفکر نماینده مردم دنا و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه اول مهر) در نطق میان دستور خود مجلس، گفت:انقلابی بودن به راستی به چه معناست؟ آیا انقلابی‌گری به معنای مرزبندی عجولانه و خط‌کشی با هدف سیاسی می‌باشد؟ انقلابی بودن مسئولیت سنگینی است که مدعیان آن باید در تلاش باشند تا در عملکرد و کارآمدی آن را به مردم اثبات کنند. در شخصیت فرد انقلابی تلاش برای برپایی عدالت و توجه به محرومان و بهره‌گیری از نخبگان نشانه‌های بارز است. فرد انقلابی بدون کوچکترین چشم‌داشت غیرمعقول به تلاش برای حل مشکلات مردم می‌پردازد.

وی افزود: از عملکرد یک انقلابی باید برابری، برادری و وحدت استشمام شود. در عملکرد و رفتار باید انقلابی بودن به اثبات برسد و با بالا بردن غلظت شعار انقلابی بودن مشکلی حل نمی‌شود. پیرو فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری جوان‌گرایی باید در اولویت مجلس باشد. جوان‌گرایی صرفا توجه به سن و سال نیست بلکه تفکر اعتماد به متخصصان و افراد متعهد و نوآور می‌تواند آن را محقق کند. مجلس انقلابی باید در تلاش باشد که کیفی بودن بر کمی بودن در تصمیمات آن در اولویت بالاتری قرار گیرد.

نماینده مردم دنا در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه بیان کرد: امروز سفره‌های مردم کوچک‌تر شده است و نه تنها اقشار محروم جامعه بلکه گلوی طبقه متوسط جامعه نیز تحت فشار اقتصادی قرار گرفته است. قیمت‌ها لحظه به لحظه افزایش می‌یابد. قیمت پراید کهکشانی شده و مسکن دور از دسترس است. سرمایه اندک دهک‌های متوسط جامعه در نوسانات بورس به مخاطره افتاده است و زوج‌های جوان در حسرت ازدواج مانده‌اند. دولت و مجلس با اعتماد جوانان متخصص و متعهد می‌تواند مدیریت صحیح‌تری را پیش بگیرد.

روشنفکر در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر راه و شهرسازی خواستار جلوگیری از آتش‌سوزی جنگل‌ها و ساماندهی راه‌های منطقه‌ای شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان