افشای توطئه هواداران ترامپ

ایسنا: این پیام‌ها از اپلیکیشن «گروپ‌می» و از سوی گروه ضد فاشیست «یوجین آنتیفا» به دست روزنامه گاردین رسیده و حاوی گفت‌وگوهایی میان اعضای «ائتلاف پاتریوت» در اورگان است که از رشد افراطگرایی حکایت دارد چرا که آنها درباره رویارویی مسلحانه با فعالان چپگرا در پورتلند و تداوم کمپین آنلاین اطلاعات نادرست درباره اعتراضات و آتش‌سوزی‌ها صحبت کردند.

هر از گاهی، فعالان جناح راستگرا درباره اقدامات خشونت‌بار در اعتراضات اخیر جنجال‌برانگیز صحبت کرده و در برخی موارد اجرا کرده‌اند. در یک مورد، دیوید ویلیس از مجرمانی که اکنون بابت ایفای نقش در یک خشونت سیاسی تحت پیگرد است، به این گفت‌وگو پیوسته و درباره استفاده از پینت‌بال صحبت کرد.

پس از ارائه پیشنهاد فریز کردن پینت‌بال از سوی برخی از اعضا برای وارد کردن خسارت حداکثری، ویلیس نوشت: آنها گلوله‌های شیشه‌شکن می‌سازند که از فلزهای روکش‌دار لاستیکی هستند. آنها همچنین دارای توپ‌های فلفلی هستند اما توپ آنها حدود 3 دلار است. توپ‌های رنگی را یخ زده نکنید چون دقت آنها به شدت پایین می‌آید.

یک عضو 41 ساله هم که می‌گوید در ارتش آمریکا خدمت کرده است، پیشنهاد خشونت پیش از رویارویی را ارائه کرد و به نظر می‌رسد به نوعی اعتراف می‌کند که اقدامات پیشین هم با همکاری این گروه چریکی انجام شده بود.

این نیرو تحت عنوان «ملچی» پیش از اعتراضات 22 اوت نوشته است: اعتراضات خونباری می‌شود و احتمالا تیراندازی صورت می‌گیرد... آنها قطعا مسلح هستند... خب بگذارید اطمینان حاصل کنیم که یک رهنمود سازمانی تحرکاتی داریم و همچنین دستورالعملی برای پاکسازی چون در غیر این صورت دیگر پاتریوت‌ها (میهن‌پرستان) در میانه آتش گلوله می‌مانند.

در کنار معترضان ضد فاشیست، سیاستمداران دموکرات هم در این پیام‌ها هدف خشونت قرار گرفتند؛ مخصوصا تد ویلر شهردار پورتلند که به شکل تهدیدآمیز به تصویر کشیده شده و به عنوان یک هدف احتمالی ترور توسط این گروه نامزد شد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان