تشکر اتحاد ملت از شورای شهر

گروه سیاست سایت فردا: شورای شهر تهران از ابتدای کار تا کنون عملکرد قابل توجهی نداشته و این بی‌عملی به قدری محسوس و عیان بوده که بارها صدای خود اصلاح‌طلبان را نیز درآورده است. با این حال برخی از طیف‌های اصلاح‌طلب اصرار دارند که تا روز آخر خود را به ندیدن زده و از همفکران خود به خاطر کارهای نکرده تشکر کنند!

شاهد این مدعا نیز همین جلسه اخیر اتحاد ملت. به گزارش روابط عمومی حزب اتحاد ملت، در این جلسه که به ریاست علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب برگزار شد، در ابتدا اعضای فراکسیون به ارائه گزارش اجمالی از عملکرد خود و شورا و شهرداری پرداختند و برخی مشکلات پیش روی مدیریت شهری مطلوب و پیاده‌سازی برنامه‌های اصلاح‌طلبانه در شورای شهر و شهرداری تهران را بر شمردند. سپس اعضای دفتر سیاسی نیز با توجه به گزارش ارائه شده و ارزیابی بیرونی از مدیریت شهری از تلاش‌های صادقانه و خالصانه اعضاء شورا و مثبت ارزیابی کردن آن، خواستار تداوم تلاش‌های اعضاء فراکسیون تا واپسین روز تداوم فعالیت شوراى پنجم و افزایش اطلاع‌رسانی در مورد عملکرد‌ها و نیز پاسخ‌گویی به ابهامات و نقد‌های مردم و بدنه اجتماعی شدند که در مختصر روزنه‌های باقی مانده نهاد انتخابات در کشور، شورای شهر اصلاح‌طلبانه را با رای خود تشکیل دادند و نسبت به نتایج آن، حق پرسش‌گری و ارزیابی دستاورد‌ها را دارند.

در این گزارش آمده است: توجه به گلایه‌های مردم در عملکرد نواحی شهرداری به عنوان نقاط اصلی مواجهه مردم با نهاد شهرداری، فسادزدایی و چگونگی مقابله با رانت‌خواری و شهر فروشی در شهرداری، پی‌گیری پرونده‌های فساد و املاک نجومى واگذار شده به خواص در دوره قبل شهرداری تهران، ابهام در میزان توجه به مطالبات زنان در مدیریت شهری و ضرورت تمرکز بر افزایش جدی اطلاع‌رسانی صادقانه با استفاده پی‌گیرانه و جدی‌تر از صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی از جمله موارد طرح شده در این جلسه بودند.

نکته قابل تامل اما آنجا است که این همه حسن را در شورای شهر پنجم فقط اتحادی ملتی‌ها می‌بینند و از نظر افکار عمومی این پارلمان کاملا اصلاح‌طلب شهری در چند سال گذشته غیر از هیاهو به پا کردن برای تغییر نام چند خیابان اقدام جدی‌تری نداشته است. مضاف بر اینکه همین چند روز قبل معلوم شد رئیس شورا در نامه‌ای محرمانه به شهرداری تهران خواسته که در نام گذاری خیابانی به نام شجریان خیلی هم عجله نکند.

آقایان و خانم‌های اتحاد ملتی انگار یادشان رفته که این همان شورایی است که با آن افتضاح و آبروزیزی لیست فروشی خودش را به ملت قالب کرد و بعد هم با انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار و غائله انتخاب جایگزین او  قص علی هذا حسابی خودش را نشان داد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان