دریادار خانزادی: نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه ید واحده هستند

باشگاه خبرنگاران جوان: تحلیل شرایط منطقه در حوزه دریا و بررسی دستاوردهای نیروهای دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگوی ویژه خبری امشب پنجشنبه سوم مهرماه برگزار شذ.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه ماموریت رزمی میان ما و سپاه تفاوتی با هم ندارد گفت: هر دو نیروی دریایی به عنوان یک هدف واحد ماموریت دارند که از مناطق دریایی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

او با بیان اینکه تقسیم کار صورت گرفته است افزود: دو نیرو به صورت جدا از هم دریا را به صورت پیوسته رصد می‌کنند، پیوستگی امنیت لازمه آن وجود همکاری و تعامل نزدیک به ویژه شکل گرفتن نوعی آگاهی محیطی به شکل مشترک بین دو نیروی دریایی است، به همین خاطر است که منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز عمدتاً در مسئولیت نیروی دریایی قدرتمند سپاه پاسداران است و منطقه شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در مسئولیت نیروی دریایی ارتش است.

امیر خانزادی با اشاره به اینکه خلیج فارس به نوعی عقبه دریای عمان محسوب می‌شود، اظهار کرد: هر دو نیروی دریایی ارتش و سپاه ید واحد هستند، درست است که بر روی کاغذ تقسیمات صورت گرفته، اما در دریا یکپارچه عمل می‌کنیم.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان