در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد،

افزایش توانایی لجستیکی هلال احمر در زمان وقوع حادثه

معاون لجستیک و آمادگی سازمان امداد و نجات از افزایش توانایی لجستیکی هلال احمر در زمان وقوع حادثه خبر داد.

افزایش توانایی لجستیکی هلال احمر در زمان وقوع حادثه

محمد باقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت آمادگی لجستیکی جمعیت هلال احمر به هنگام وقوع حادثه، اظهار کرد: بر اساس تخصیصی که دولت به جمعیت هلال احمر داده است، توانایی لجستیک هلال احمر برای مقابله بهتر با حوادث در حال افزایش است.

وی افزود: حوزه لجستیک شامل 4 بخش ناوگان خودرو‌های عملیاتی، انبار‌های امدادی، کالای 16 قلم امدادی و تجهیزات امداد و نجات است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امکانات و تجهیزات لجستیک جمعیت هلال احمر، عنوان کرد: اکنون جمعیت هلال احمر دارای 5 هزار و 200 دستگاه خودروی امدادی، 550 سوله امدادی و 170 هزار مترمربع انبار امدادی و بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان تجهیزات امداد و نجات است.

محمدی با اشاره به اینکه تمامی این امکانات برای زمان وقوع حادثه هستند، گفت: استاندار‌دهایی برای حوزه‌های نام برده در حوزه لجستیک تعریف شده است که تا رسیدن به این استاندار‌دها فاصله داریم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بالغ بر 250 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش توانایی تأمین اقلام امدادی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با مکاتباتی که با رئیس جمعیت هلال احمر و در نهایت با رئیس جمهور داشتیم، درخواست 900 دستگاه خودروی عملیاتی را کردیم تا مجوز تهیه آن را برای ما صادر کنند.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان