این پیکاپ دو دیفرانسیل که بناست با نام «KMC T8» وارد بازار کشور شود مجهز به پیشرانه دو لیتری توربو شارژ است که توان تولید 188 اسب بخار را دارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ «جک T8»، تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، تریم داخلی چرم، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک ها، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، دیفرانسیل هوشمند عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، آیینههای برقی دارای گرمکن و صندلی با قابلیت تنظیم در 6 جهت از جمله ویژگیهای اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور خواهد بود.
گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع 6 سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخها منتقل میکند. از منظر ابعاد این محصول برابر با 5325 میلیمتر در طول، 1880 میلیمتر در عرض و 1830 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.
فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 3090 میلیمتر است. عدد مربوط به فاصله محورها و توسعه آن چند کد مهم را در اختیار مخاطب قرار میدهد: اول آنکه این محصول فضای مناسبی را در کابین پیش روی سرنشین قرار میدهد و دیگر آنکه ثبات و پایداری روی جاده در راستای رانندگی باکیفیت را تضمین میکند.
در داخل خودرو نیز قسمتهای زیادی از جزئیات داخلی از مواد دارای بافت نرم تولید شده اند و صندلیها نیز روکش چرمی دارند.
استراحتگاه دست راننده، کنسول دو بخشی هماهنگ با رنگ تریم، نگهدارنده لیوان، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال بین نشانگرهای آمپر، بلوتوث، نمایشگر لمسی اصلی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، تهویه اتوماتیک و ... از جمله امکانات کابین است.
با توجه به انتشار کاتالوگ این خودرو به نظر میرسد که «جک T8» مراحل تست و آزمایشهای میدانی را به پایان رسانده و لذا به زودی فروش این خودرو را آغاز میشود.