پیشنهاد قالیباف برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح هیأت رئیسه با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در این جلسه طبق برنامه قبلی بنا بود اصلاح ساختار بودجه مورد بحث قرار گیرد که به علت عدم حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع به جلسات بعد موکول شد.

وی افزود: در جلسه امروز اولویت‌های کاری کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اولویت‌ها و برنامه‌هایی برای این کمیسیون مشخص شد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه بنا شد تا کمیسیون عمران موضوع توسعه زیرساخت‌ها و بحث توسعه راه‌ها اعم از ریلی، هوایی، زمینی و دریایی را مورد پیگیری قرار دهد، علاوه بر این پیگیری موضوع مسکن نیز جزو اولویت‌های کاری این کمیسیون در نظر گرفته شد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس مجلس عنوان کرد که سازمان نظام مهندسی بروکراسی را بر روند ساخت و ساز‌ها حاکم کرده که این موضوع باید اصلاح شود.

وی افزود: قالیباف گفت که ما باید برای نظارت بر بودجه شهرداری‌ها یک دیوان محاسبات دیگری داشته باشیم تا بر این امر نظارت کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مأموریت دیگری که به کمیسیون عمران در جلسه امروز داده شد بحث تمرکززدایی بود تا تفویض اختیارات به مناطق و روستا‌ها صورت گیرد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مأموریت‌هایی که به کمیسیون عمران داده شد به دو بخش تقسیم شد؛ مأموریت‌ها با دوره زمانی یک ساله تا پایان کار دولت فعلی و مأموریت‌ها در دوره برنامه هفتم توسعه.

وی افزود: تاکنون اولویت‌های کاری 10 کمیسیون تخصصی مجلس مشخص شد و در این جلسه بنا شد تا در نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس با این کمیسیون‌ها اولویت‌های کاری آن‌ها همسان‌سازی و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان