ماهان شبکه ایرانیان

چگونه ماهیچه های صورت را ورزش دهیم

ورزش صورت یا یوگای صورت درست مشابه ماساژ صورت با از بین بردن چین و چروک ها و محکم کردن ماهیچه های صورت را جوان تر می کند. نزدیک به ۵۰ ماهیچه در صورت وجود دارد که با ورزش دادن آن ها چهره جذاب تری به دست می آورید.

چگونه ماهیچه های صورت را ورزش دهیم

ورزش صورت یا یوگای صورت درست مشابه ماساژ صورت با از بین بردن چین و چروک ها و محکم کردن ماهیچه های صورت را جوان تر می کند. نزدیک به 50 ماهیچه در صورت وجود دارد که با ورزش دادن آن ها چهره جذاب تری به دست می آورید.

ورزش پیشانی و چشم

ورزش ماهیچه های صورت

این تمرین چین و چروک های پیشانی را کمتر می کند. هر دو انگشت اشاره را بالای ابروها قرار دهید. در حالی که انگشت ها را به سمت بالا می کشید چشم ها را سعی کنید ببندید. این کار را 10 مرتبه تکرار کنید.

این تمرین که با کف دست انجام می شود برای از بین بردن چین و چروک های پیشانی مناسب است. کف دست ها را در اطراف پیشانی قرار دهید به طوری قسمت پایین کف دست روی ابروها قرار بگیرد. دست ها باید پوست را محکم نگه دارد. سپس ماهیچه های ابرو را بالا و پایین بدهید. 10 مرتبه ابروها را بالا و پایین بدهید. سپس به مدت 30 ثانیه بالا و 30 ثانیه پایین نگه دارید. دوباره 10 مرتبه ابروها را بالا و پایین بدهید.

2 انگشت هر دو دست را روی ابتدا و انتهای ابروها قرار دهید. سپس با فشار انگشت ابروها را بالا و پایین بدهید. این تمرین را در 3 ست 10 تایی انجام دهید. سپس کمی استراحت کرده و دوباره تکرار کنید.

ورزش ماهیچه های صورت

این تمرین برای قوی کردن و از بین بردن چین و چروک های پلک است. بنشینید و چشم ها را ببندید. سپس با انگشت ابروها را بالا بکشید و چشم ها را محکم ببندید تا پلک ها به اندازه کافی کشیده شوند. چشم را 10 ثانیه در همین وضعیت نگه دارید سپس رها کنید. این تمرین را 10 مرتبه تکرار کنید.

ورزش ماهیچه های صورت

با این تمرین تمام ماهیچه های صورت کشش داده می شوند. لب ها را پایین بکشید به طوری که ماهیچه های صورت کشیده شوند. سپس لب ها را به یک طرف بکشید و چشم آن طرف را جمع کنید. این کار را 10 مرتبه تکرار کنید و برای طرف دیگر صورت هم انجام دهید. این تمرین را در 3 ست 10 تایی انجام دهید و بعد از کمی استراحت دوباره تکرار کنید.

این تمرین برای ورزش دادن ماهیچه های پلک است. انگشت اشاره و انگشت شست را همانند تصویر روی صورت قرار دهید. انگشت اشاره باید روی ابروها قرار بگیرد و انگشت شست زیر گونه ها. چشم ها را ببندید و به آرامی چشم را جمع کنید. سپس بدون این که چشم ها را باز کنید پلک ها را رها کنید. این تمرین را 25 مرتبه تکرار کنید.

ورزش دهان

به آرامی لبخند بزنید و گوشه های لب را بکشید. سپس به سمت بالا بکشید تا دندان ها نشان داده شوند. تا جایی که می توانید لبخند وسیع بزنید تا دندان ها نمایش داده شوند. لبخندتان را به مدت 10 ثانیه نگه دارید سپس رها کنید و دهان را ببندید.

این تمرین با کمی تفاوت مشابه تمرین قبلی است. یک لبخند کامل بزنید، با استفاده از دست ها لبخندتان را 10 ثانیه نگه دارید و بعد دهان تان را ببندید.

این تمرین جریان خون را در لب ها تقویت می کند و باعث می شود لب ها سالم و رنگ طبیعی داشته باشند. دهان تان را باز کنید به طوری که لب بالا و پایین کاملا ریلکس باشند. سپس لب ها را جلو داده و بعد به داخل بدهید و بعد از کمی فشار رها کنید.

این تمرین برای سفت کردن ماهیچه های لب هاست. انگشت را در دهان قرار داده و بمکید. سپس به آرامی انگشت را رها کنید. این تمرین را 10 مرتبه تکرار کنید.

ورزش ماهیچه های صورت

این ورزش ماهیچه های گونه ها را تقویت می کند. با 3 انگشت میانی چانه را پایین بکشید. همانطور که نگه داشته اید لبخند عمیقی بزنید به طوری که ماهیچه های لبخند انگشت ها را به عقب بکشد.

ورزش ماهیچه های صورت

این تمرین خطوط لبخند و چروک های زیر چشم را کم می کند. کف دست را روی گونه قرار دهید. گوشه لب ها را بالا بکشید به طوری که دندان ها و لثه های بالایی نشان داده شوند. 30 ثانیه در همین حالت بمانید و بعد رها کنید. این تمرین را 3 مرتبه تکرار کنید.

این ورزش برای ماهیچه های لب مفید است. کف دست ها را روی صورت قرار دهید. کناره های بیرونی دست باید روی خط لبخند و پایین کف دست بالاتر از فک قرار بگیرد. سپس با کف دست ها روی صورت فشار دهید. لب ها را به هم فشار دهید و بعد کف دست ها را بالا به سمت بینی بکشید و 10 ثانیه نگه دارید. این تمرین را 3 مرتبه تکرار کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان