رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران:

۱۵ هزار تاکسیران تهرانی بیمه تامین اجتماعی نیستند

قنادان گفت: در نیمه مرداد ماه فهرست ۷ هزار از تاکسیرانان به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده اما هنوز جایگزینی صورت نگرفته است.

15 هزار تاکسیران تهرانی بیمه تامین اجتماعی نیستند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قنادان رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران دقایقی پیش  در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به بلاتکلیفی بیمه 15 هزار تاکسیران تهرانی،اظهار کرد: در دوره اول مرحله هدفمندی یارانه‌ها مقرر شده بود که به جهت حمایت از رانندگان درون شهری 50 درصد از حق بیمه تامین اجتماعی را دولت قبول کند، این موضوع تا سال 94 ادامه داشت و سال 94 به دلیل اختلافات بین دستگاهی، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که دیگر لیست جدید نمی‌پذیرد و مشکل جدی به وجود آورد.

قنادان  افزود: اواخر سال گذشته موافقت نامه‌ای بین شهرداری تهران، سازمان شهرداری و دهیاری‌های وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی منعقد و مقرر شد ظرف سه ماه لیست‌های مربوط به بیمه رانندگان را بروزرسانی کنیم.پیگیری که از دوستان وزارت کشور انجام دادیم مقرر شد لیست رانندگان از طرف وزارت کشور برای سازمان تامین اجتماعی ارسال شود.

 رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه نیمه مرداد فهرست 7 هزار از تاکسیرانان کشور برای سازمان تامین اجتماعی ارسال شده، ولی هنوز جایگزینی صورت نگرفته است،خاطر نشان کرد: حدود 15 هزار تاکسیران تهرانی در حال حاضر بیمه تامین اجتماعی دریافت نمی‌کنند.

در ادامه محمد محمدی مشاور معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی نیز بیان کرد: بیمه رانندگان از سال 89 تا 98 پرداخت شده است، امسال در مجموع 150 میلیارد تومان برای رانندگان در قانون بودجه سال 99 پیش بینی شده، اما پرداخت نشده است.

مشاور معاونت بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی افزود: دوستان وزارت کشور فهرست جایگزین و  اطلاعات جدید رانندگان را اعلام کنند و ما  در اسرع وقت اقدام  و حق بیمه را پرداخت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

پرداخت بیمه به 60 درصد از رانندگانی که راننده واقعی نیستند

آخرین وضعیت بیمه تأمین اجتماعی رانندگان حمل و نقل عمومی


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان