چرا روحانی حاضر به همراهی وزیر پیشنهادی خود نیست؟!

گروه سیاست سایت فردا: حضور یا عدم حضور رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت یکی از موضوعاتی است که در روزهای گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که عدم حضور روحانی در رای اعتماد ندادن مجلس به گزینه قبلی بسیار اثرگذار بوده و به همین خاطر در روزهای گذشته مدام به رئیس جمهور توصیه کردند که یک اشتباه را دو بار نکند.

رئیس جمهور که انگار به پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا بیش از این‌ها اهمیت می‌دهد، راضی به این کار نشد. پیشنهاد حضور ویدئو کنفرانسی روحانی نیز از همین رو مطرح شده بود. پیشنهادی که به خاطر مغایرت با قانون از سوی مجلس رد شد.

به هر ترتیب، نمایندگان مجلس در جلسه فردا تکلیف رزم حسینی و وزارت صمت را درحالی روشن خواهند کرد که آقای روحانی او را همراهی نمی‌کند.

آنطور که سیدمحسن دهنوی عضو هیأت رئیسه مجلس در صفحه توئیتر خود نوشته علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صمت فردا تنها در جلسه رای اعتماد در مجلس حاضر می‌شود.

وی افزود: به خاطر ترس پرزیدنت رزم‌حسینی فردا تنها در جلسه رای اعتماد حاضر خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور درخواست حضور و سخنرانی در صحن علنی مجلس را داشت که به دلیل مغایرت این امر با آئین‌نامه داخلی مجلس با آن مخالفت کردیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان