سردار اشتری: نباید از مسائل امنیتی خوزستان غافل شویم

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری، در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان، افزود: استان خوزستان نماد مقاومت، ایثار و فداکاری است.

وی ادامه داد: با توجه به ذخایر موجود در استان خوزستان لازم است که برای حل مشکلات با برنامه ریزی اصولی، زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و در این راستا مسئولان مربوطه باید پای کار بیایند و کمک حال ما باشند.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: نباید با توجه به شرایط موجود به گونه‌ای عمل کرد که بستر را برای موج سواری گروه‌های ضدانقلاب و تکفیری و…، فراهم کنیم. در واقع وجود پاره‌ای مسائل نباید سبب شود که از مسائل امنیتی استان غافل شویم.

سردار اشتری به افزایش کشفیات سرقت و برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش نیز اشاره و تصریح کرد: وظیفه ما علاوه بر پیشگیری، برخورد قاطعانه است که به حمدالله نیروی انتظامی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش به خوبی عمل کرده اما نیازمند حمایت و همراهی بیشتر سایر دستگاه‌ها هستیم؛ نیروی انتظامی نباید در این امر مهم تنها بماند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت، خط قرمز نیروی انتظامی است، به شهادت 2 تن از مرزبانان طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی انتظامی ایثارگرانه در مأموریت‌ها انجام وظیفه و به مردم خدمتگزاری می‌کنند. بنابراین لازم است در راستای رفع مشکلات و موانع موجود بیش از پیش اهتمام داشته باشیم، قطعاً رفع مشکلات در انجام مطلوب مأموریت‌ها تأثیرگذار است.

سردار اشتری در ادامه به اهتمام ویژه به معیشت کارکنان نیز تاکید کرد و گفت: معیشت کارکنان باید از اولویت‌ها باشد و رفع موانع و مشکلات در راستای تأمین مسکن آنان در دستور کار قرار بگیرد؛ بدون شک اگر بتوانیم رفاه معیشتی کارکنان را تأمین کنیم به همان نسبت در کسب توفیق در مأموریت‌ها نیز موفق تر عمل خواهیم کرد؛ الحق و الانصاف کارکنان ناجا خالصانه پای کار هستند.

وی همچنین به لزوم اهتمام نمایندگان مجلس در افزایش بودجه ناجا اشاره و خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که شما نمایندگان مردم در مجلس در این جلسات حضور داشته باشید و به بیان نقطه نظرات، مشکلات، راه حل‌ها و…، بپردازید؛ امیدواریم شاهد نتایج مطلوب این جلسات در آینده باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان