دختری به خاطر تقلب پدرش در بازی منچ، او را دادگاهی کرد!

باشگاه خبرنگاران:بازی منچ و مار و پله Ludo king یکی از بهترین بازی‌های آنلاین رایگان است که امروزه با شیوع بیماری کرونا و درخانه ماندن افراد، بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است. Ludo king توسط شرکت بازی سازی هندی به نام Gametion در فوریه سال 2016 انتشار یافت. این بازی برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS قابل نصب و دانلود است. منطق و قوانین این بازی مثل بازی منچ سنتی است که اکثرا بازی کرده‌ایم، تنها چند تفاوت در خانه‌های امن دارد.

حال چقدر می‌تواند جدال بر سر Ludo جدی شود؟ زن 24 ساله‌ای از پدرش برای تقلب در بازی Ludo، شکایتش را به دادگاه خانواده‌ای در بوپال (شهری از کشور هند) ارائه کرد که این اوضاع روند جدی و در عین حال خنده دار به خود گرفت. این زن احترام خود را نسبت به پدرش از دست داده و از او متنفر شده است. او حتی می‌خواست همه روابطش را با پدرش قطع کند و نمی‌خواست او را "پدر" صدا کند.

دلیل این کار این است که او آنقدر به پدرش اعتماد داشت که انتظار نداشت در بازی "تقلب" کند. اوضاع برای زن به گونه‌ای وخیم‌تر شد که مجبور شد پس از حادثه چهار جلسه به مشاور مراجعه کند. این زن در جلسات مشاوره گفته بود که نمی‌تواند باور کند پدرش که این همه به او اعتماد داشته است، بتواند این کار را با او انجام دهد. ساریتا گفت که او باور کرده که پس از این حادثه هیچ رابطه‌ای بین او و پدرش وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان