سردار اشتری: زائران اربعین به سمت مرز‌ها نیایند

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری در حاشیه رونمایی از چند کتاب با موضوع دفاع مقدس در خصوص حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: هر ساله این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می‌شد، این در حالی است که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرز‌ها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، این توفیق نصیب ما شود تا در سال‌های آینده خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: توصیه ما این است که زائران محترم به سمت مرز‌ها نیایند چرا که با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می‌شوند؛ البته بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرز‌ها صورت نگرفته است.

سردار اشتری در ادامه به درگیری اخیر بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان اشاره و خاطر نشان کرد: این مسئله مربوط به حوزه دیپلماسی کشور است البته ما موافق صلح هستیم و امیدواریم با حل اختلافات شاهد این گونه اتفاقات نباشیم؛ در حال حاضر حراست از مرز‌های ما با قوت انجام می‌شود و این درگیری‌ها نیز هر چه زودتر خاتمه می‌یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان