علی رغم تائید گزارش صبح نو توسط مسئولان ارشاد؛

سریال‌ قورباغه بدون پروانه نمایش، چرا یک رسانه را تهدید کرد؟

فرجی درباره اختلاف پیش آمده میان سازندگان اثر نیز گفت: اختلاف دارند ولی این موضوع نافی صدور پروانه نمایش نخواهد شد و بناست مشکل از طریق حکم رفع شود.

به گزارش مشرق، روز گذشته روزنامه صبح نو گزارشی را درباره سریال قورباغه منتشر کرد. در این گزارش آمده است: «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید اسدزاده سریالی است که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. این سریال قرار بود تابستان توزیع شود ولی با پایان این فصل، هنوز این اتفاق رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

علی اسدزاده، سایه محمد امامی چرا محاسبه نشد؟

 صبح نو در ادامه با طرح سئوال سئوال " علت پخش نشدن «قورباغه» چیست؟ " نوشت:


همانطور که گفته شد پس از ماه‌ها تولید، طبق اعلام قبلی قرار بود که «قورباغه» از تابستان پخش شود. حتی تبلیغات قابل‌توجهی هم در این زمینه صورت گرفت و اخبار غیررسمی زمان پخش این مجموعه را پس از اتمام «هم‌گناه» اعلام کردند،  اما دلیل پخش نشدن این سریال چیست؟ به گزارش خبرنگار «صبح‌نو»، دلیل توزیع نشدن «قورباغه» دعوا و اختلاف میزان مالکیت آن است.

بیشتر بخوانید:

ارتباط محمد امامی با تصویر گستر پاسارگاد علی اسدزاده چیست؟

ظاهراً طبق قرارداداولیه مالکیت و بستر پخش «قورباغه» سامانه نماوا بوده است. نماوا رقمی بین 15تا 18میلیارد تومان برای ساخت این سریال هزینه کرده است،  اما حالا علی اسدزاده، تهیه‌کننده «قورباغه» با نماوا به اختلاف خورده است. اختلاف اصلی اسدزاده و نماوا بر سر درصد مالکیت سریال است. درباره جزئیات مالی این پروژه و اینکه آیا تمام رقم ذکر شده تاکنون پرداخت شده یا نه خبر دقیقی وجود ندارد اما ظاهراً برخی از بازیگران و عوامل تولید هنوز با پروژه تسویه حساب نکرده‌اند. حالا باید منتظر بود تا تکلیف پخش این سریال مشخص شود؛ حالا با مذاکره و توافق طرفین یا ارجاع به داوری.


پس از ماه‌ها تولید، طبق اعلام قبلی قرار بود که «قورباغه» از تابستان پخش شد. حتی تبلیغات قابل‌توجهی هم در این زمینه صورت گرفت و اخبار غیررسمی زمان پخش این مجموعه را پس از اتمام «هم‌گناه» اعلام کردند.

پس از انتشار گزارش صبح نو روابط عمومی سریال بیانیه سفت و سختی را خطاب به روزنامه صبح نو منتشر کرد.

در بیانیه روابط عمومی این سریال آمده:« خبر منتشر شده ، راجع به سریال قورباغه سراسر دروغ و کذب است و قطعا شکایت قضایی انجام خواهد گرفت. متاسفانه افرادی با هدف تخریب در آستانه پخش سریال شروع به دروغ پردازی نموده اند از جمله پلتفرم وی او دی بزرگی که سریال به ایشان فروخته نشده است منشا این شیطنت هاست»

متن منتشر شده در کانال سریال قورباغه در واکنش به گزارش صبح نو

روز گذشته شماری از روابط عمومی های سریال به صورت سراسیمه پوستر سریال را منتشر کردند و نوشتند که قورباغه در آبان‌ماه توزیع می‌شود.

انتشار اخبار مکرر و سلسله وار که خبر از انتشار سریال قورباغه در آبان ماه می‌دهد
رونمایی فوری از پوستر قورباغه-انتشار اخبار مکرر و سلسله وار که خبر از انتشار سریال قورباغه در آبان ماه می‌دهد

بیشتر بخوانید:

داریوش بابائیان: با پول‌های محمد امامی همچنان کار می‌کنند/رضاداد همه جا پشت همه قضایای سینماست/رنجکشان به سینما لطمه می‌زند

فرجی: پروانه نمایش «قورباغه» هنوز صادر نشده است

اما در همین رابطه محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی  امروز صبح به خبرگزاری فارس گفت: از سوی سازندگان قورباغه تقاضای بازبینی به ارشاد داده شده است و در همین راستا 6 قسمت اولیه سریال نیز ارائه شده است.

وی ادامه داد: بازبینی هم در دستور کار شورا قرار گرفته است اما پروانه به معنای صدور هنوز انجام نشده ولی در دستور کار قرار دارد.

فرجی درباره اختلاف پیش آمده میان سازندگان اثر نیز گفت: اختلاف دارند ولی این موضوع نافی صدور پروانه نمایش نخواهد شد و بناست مشکل از طریق حکم رفع شود.

در این گفت و گو فرجی تلویحا صحت گزارش روزنامه صبح نو را تائید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان