کسب رتبه اول گلکسی نوت ۲۰ اولترا توسط مجله مصرف‌کنندگان

مجله Consumer Reports از سال ۱۹۳۶ تاکنون با بررسی و سنجش کالاها و محصولات به مصرف‌کنندگان برای داشتن خریدی باکیفیت و هوشمندانه کمک می‌کند.

کسب رتبه اول گلکسی نوت 20 اولترا توسط مجله مصرف‌کنندگان

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ که اواسط تابستان امسال رونمایی شد در ارزیابی‌های مجله Consumer Reports آمریکا در بخش گوشی‌های هوشمند جایگاه نخست را از آن خود کرد.

مجله Consumer Reports از سال 1936 تاکنون با بررسی و سنجش کالاها و محصولات به مصرف‌کنندگان برای داشتن خریدی باکیفیت و هوشمندانه کمک می‌کند.

این مجله با بررسی گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا سامسونگ امتیاز 85 را به مدل Ultra سری نوت اعطا کرده و این مدل را در رتبه اول فهرست گوشی‌های هوشمند خود قرار داده است.

گلکسی نوت 20 اولترا در ارزیابی‌هایی که مجله Consumer Reports انجام داده است، در زمینه نمایشگر، عملکرد کلی و راحتی برچسب «عالی» را دریافت کرده است. همچنین در این بررسی‌ از سرعت بالای پردازنده، طول عمر بالای باتری که با یک بار شارژ 36.5 ساعت دوام می‌آورد و البته عملکرد قدرتمند دوربین تمجید شده است.

 به گفته مجله Consumer Reports عملکرد دوربین گلکسی نوت 20 اولترا در سطحی بالاتر از گوشی آیفون 11 پرو مکس قرار دارد و با داشتن دوربین اصلی و سلفی عالی و کم‌نظیر، مدل اولترا نوت 20 بهترین دوربین را در بین سایر گوشی‌های هوشمند دارد.

جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ مرداد ماه امسال در دو نسخه 6.7 اینچی نوت 20 و مدل 6.9 اینچی نوت 20 اولترا رونمایی و عرضه شدند.

به گفته سامسونگ، گلکسی نوت 20 اولترا برای هواداران سری نوت طراحی شده که خواهان حداکثر قدرت و بهره‌وری هستند و گلکسی نوت 20 برای جمعیت بزرگتر کاربران نوت طراحی شده که می‎خواهند بهترین بهره را از زمان خود برای کار و بازی ببرند.

گلکسی نوت 20 اولترا به نمایشگر شفاف Dynamic AMOLED 2X با نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز است که تصویری بسیار واضح را نشان داده و در عین حال بصورت خودکار، تنظیمات خود را متناسب با محتوای در حال نمایش تغییر می‌دهد تا میزان مصرف باتری را بهینه سازی کند. با وجود باتری کاملا هوشمند و قابلیت شارژ فوق سریع، شما می توانید تنها در 30 دقیقه گوشی خودتان را تا 50% شارژ کنید.

در فهرست مجله Consumer Reports پس از گلکسی نوت 20 اولترا گوشی‌های آیفون 11 پرو مکس و گلکسی S20 5G سامسونگ به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان