بختیاری خبرداد؛

آمادگی بیش از هزار پایگاه اداره پست برای جمع آوری کمک‌های شور عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد گفت: بیش از هزار پایگاه اداره پست در تمام کشور برای جمع آوری کمک‌های پویش همبازی شورعاطفه‌ها در نظر گرفته شده است.

آمادگی بیش از هزار پایگاه اداره پست برای جمع آوری کمک‌های شور عاطفه‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم آغاز به کار «پویش ملی همبازی، هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال با توجه به ایام محرم و صفر جشن عاطفه‌ها در کنار شور عاطفه‌ها مطرح شد.

او با بیان اینکه پویش ملی همبازی به عنوان کمکی برای دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و همچنین دانش آموزان بی‌بضاعتی که تحت پوشش نیستند راه اندازی شده است، گفت: امسال علاوه بر معلمین و دانش آموزان، ادارات و سازمان‌ها نیز پای کار آمدند و به این پویش پیوستند.

بختیاری افزود: بیش از هزار پایگاه اداره پست در تمام کشور برای جمع آوری کمک‌های مردم و خیرین در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه تمام پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر کشور و بسیای از مدارس که در مناطق قرمز کرونا قرار ندارند آماده جمع‌آوری این کمک‌ها هستند، گفت: خودرو‌های سیار اداره پست نیز آماده جمع‌آوری کمک‌ها هستند که ظرف مدت یک هفته این کمک‌ها جمع‌آوری و به دست دانش آموزان بی بضاعت خواهد رسید.

بختیاری با بیان اینکه این مراسم با همکاری شرکت پست و کمیته امداد طی سه روز از 9 تا 11 مهر ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: خیرین و مردم می‌توانند هدایای خود را به ادارات پست هر منطقه تحویل دهند.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح «همبازی-هدیه‌ای برای بچه‌های ایران»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان